PizzaPortal.pl nawiązał współpracę z INTERIA.PL

Opublikowano: 28-03-2012

PizzaPortal.pl – największy w Polsce serwis umożliwiający zamawianie posiłków online – nawiązał współpracę z portalem INTERIA.PL. Dzięki temu, PizzaPortal.pl ma szansę znacznie rozszerzyć grono potencjalnych odbiorców swoich usług o użytkowników jednego z największych portali w Polsce. Specjalna aplikacja, dedykowana użytkownikom INTERIA.PL, dostępna jest pod adresem: www.pizza.interia.pl.

pizza001

– Udostępniając naszą aplikację w INTERIA.PL, uzupełniamy szeroką ofertę portalu o możliwość błyskawicznego zamawianie jedzenia, bez konieczności opuszczania jego stron. Mamy nadzieję, że ta niezwykle wygodna opcja spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników portalu i zyska w nim popularność – mówi Lech Kaniuk, Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl.

PizzaPortal.pl od dawna jest liderem w Polsce, jeżeli chodzi o zamawianie jedzenia online. Z ponad 1100 restauracjami w ponad 130 miastach i 16 500 fanami na Facebooku zdobywa sympatię klientów, udostępniając swoje aplikacje m.in. na TV, iPhone, Facebook, lokalizator internetowy, BHV, strony pizzerii i restauracji, a od teraz – także w INTERIA.PL

PizzaPortal.pl jest największym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Działa na rynku polskim od 2010 roku i skupia oferty ponad 1100 restauracji z ponad 130 miejscowości w całym kraju. Serwis należy do szwedzkiej firmy OnlinePizza Norden AB, która poza Polską i Szwecją działa także w Austrii, Finlandii i Niemczech. Co miesiąc wszystkie serwisy grupy generują ponad 1 mln zamówień.
Serwis umożliwia zamawianie jedzenia online m.in. przez Zumi.pl, PAYBACK, bhv.pl, Facebook.com, iPhone i TV (DIALOG). Facebook Fan Page ma ponad 16 500 fanów.

INTERIA.PL to jeden z największych portali horyzontalnych w Polsce. Swoim użytkownikom udostępnia ona pełną gamę najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych oraz szereg specjalistycznych wortali tematycznych. Serwisy Grupy INTERIA.PL odwiedza miesięcznie ponad 11,3 miliona użytkowników (RU), którzy generują blisko 1,13 miliarda odsłon (PV). Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2012r.