Plan rozwoju Domino’s Pizza na rok 2011 zrealizowany w 100%!
Opublikowano: 22-12-2011


Otwarcie dwóch nowych lokali dopełniło realizację planu rozwoju sieci Domino’s Pizza w Polsce na rok 2011. Firma DP Polska SA, właściciel licencji Master Franchise i spółka odpowiedzialna za wprowadzenie marki Domino’s Pizza na polski rynek, nie spoczywa na laurach i planuje dalszy rozwój sieci.
„Z przyjemnością możemy ogłosić, że wypełniliśmy nasz plan w 100%. Dzięki wspólnemu wysiłkowi wielu osób, w ciągu dziesięciu miesięcy udało nam się otworzyć 12 lokali, przeszkolić setki pracowników i uczynić markę Domino’s Pizza rozpoznawalną wśród mieszkańców Warszawy. Cieszy nas, że pizza, którą oferujemy, zdobywa coraz większą liczbę wielbicieli a warszawiacy polubili jej niepowtarzalny smak i docenili wysoką jakość naszej obsługi.” – powiedział Maciej Jania, Managing Director DP Polska SA.
Jedenasty i dwunasty lokal Domino’s Pizza powstał przy ul. Św. Wincentego 97 i w Al. Jerozolimskich 117. Tym samym mieszkańcy warszawskiego Targówka i centrum Warszawy będą mogli zamówić gorącą pizzę tej amerykańskiej sieci.