Pomyśl ciepło o zimie z coffeeheaven
Opublikowano: 18-11-2011

Gdy jesienne chłody dają się nam już mocno we znaki, a dni stają się coraz krótsze – szukamy przytulnego schronienia, w którym możemy się zaszyć i przenieść do ciepłej krainy marzeń. Któż z nas nie tęskni wtedy za magiczną atmosferą Bożego Narodzenia i słodkim, niezapomnianym zapachem dzieciństwa? Po domu rozchodziła się woń igieł sosnowych i pieczonych pierników, która zapowiadała rychłe nadejście świąt. Za sprawą coffeeheaven możemy się tym wyjątkowym klimatem cieszyć znacznie dłużej, gdyż zima w tutejszych kawiarniach zaczyna się właśnie teraz! Już na początku listopada wypełni je rozkoszny aromat trzech zimowych kaw z nowej kolekcji warm your winter, wzbogaconych rozgrzewającymi korzennymi przyprawami, słodkim toffi i czekoladą. Ale to nie wszystko. W ramach kampanii warm your winter w kawiarniach coffeeheaven zadebiutują też znakomite słodkie propozycje oraz kanapki i wrapy o nowych, zaskakujących kompozycjach smakowych.
Bohaterkami cudownej zimowej atmosfery w coffeeheaven są aromatyczne caffé latte w trzech nowych smakach. To idealna propozycja na nadchodzące chłody, która rozgrzeje zarówno ciało jak i ducha.
- blackberry chocolate latte zaskoczy orzeźwiającym duetem świeżej jeżyny i czekolady, delikatnie okrytych bitą śmietaną z posypką
- smak piernika w czekoladzie w chocolate gingerbread latte przybliży nam klimat nadchodzących Świąt
- bajeczna toffeenut latte skusi amatorów orzechów i słodkiego toffi idealną kompozycją zimowych smaków.
Skąd takie smaki? „Opracowywanie receptury nowego produktu to zawsze duże wyzwanie. Długo zastanawialiśmy się, czym zaskoczyć naszych klientów tej zimy. Otrzymywaliśmy od nich sporo sygnałów, że już nie mogą doczekać się naszych nowych propozycji, chętnie dzielili się też z nami swoimi pomysłami. Finalne receptury zimowych kaw postanowiliśmy więc przetestować z nimi. Zaprosiliśmy grupę naszych stałych klientów do tego, żeby z palety kompozycji smakowych przygotowanych przez nas wybrali te, które im najbardziej odpowiadają i najlepiej ich zdaniem komponują się z okresem zimowym.” – relacjonuje Przemek Słomiński, szef działu kawy i napojów coffeeheaven. Oprócz trzech nowych smaków caffé latte pojawi się także aromatyczna kawa coffeeheaven winter blend – z wyraźną nutą skórki z pomarańczy, miodu, prażonych migdałów, imbiru i cukru trzcinowego. Będzie można się jej napić w kawiarni z ekspresu przelewowego lub… w domu – będzie dostępna w sprzedaży w paczkach 220g. To także idealny prezent mikołajkowy dla każdego amatora doskonałej kawy z coffeeheaven.
Kupno kaw z zimowej oferty dodatkowo będzie także premiowane podwójną liczbą punktów w programie my coffeeheaven. Program to ukłon marki w stronę klientów – w żadnej innej konkurencyjnej propozycji nie zyskuje się tak wiele, tak szybko – dzięki specjalnej karcie magnetycznej można w nim zbierać punkty za zakup dowolnych produktów z pełnej oferty coffeeheaven i następnie wymieniać je również na każdy z produktów z menu. Dzięki rejestracji zyskuje się jeszcze więcej korzyści – prezenty w postaci podwójnej a nawet potrójnej liczby punktów. To świetna propozycja dla wszystkich amatorów doskonałego smaku z coffeeheaven.
A co do kawy?
– Chcemy, aby nasi Klienci znaleźli w coffeeheaven tak zasłużoną chwilę relaksu, przystanęli na chwilę i poczuli prawdziwą ciepłą atmosferę – stwierdza Marta Kulikowska, szef działu żywności coffeeheaven. „A nic lepiej nie wprowadzi ich w taki stan ducha, jak aromatyczna kawa i smaczne, odpowiednio skomponowane jedzenie. Dlatego do naszego menu wprowadziliśmy nową doskonale zbalansowaną grupę aż jedenastu produktów, które pomogą naszym gościom z radością przetrwać chłody. W kolekcji ‘warm your winter’ obok trzech zimowych caffé latte znalazły się nowe kanapki, wrapy, muffiny oraz ciasta. Wyboru wszystkich produktów dokonaliśmy wspólnie z klientami. Zadbaliśmy też o to, żeby oferta była idealna nie tylko pod kątem kreacji smaków, ale również odpowiednio zdywersyfikowana pod kątem cen. Dlatego wierzymy, że każdy znajdzie coś wprost dla siebie.” – dodaje Marta Kulikowska.
Uwiedzie nas wyrafinowany smak kanapki z kurczakiem i pastą grzybowo-truflową z serem gouda w wieloziarnistym pieczywie lub delikatna pszenna trójkątna kanapka z indykiem, winną żurawiną i brie. Znakomitą propozycją na lunch będą wrapy: ukryty w tortilli szpinakowej pieczony kurczak z serem brie, oliwkami, pomidorem i oryginalnym sosem cumberland z żurawiny i chrzanu tworzy wrap cumberland z kurczakiem i brie. Dla miłośników wyszukanych smaków przygotowano wrap z kurczakiem, brie i oliwą truflową, w którym kruche mięso marynowane w aromatycznej oliwie truflowej z dodatkiem sera brie i szpinaku zostało zamknięte w tortilli szpinakowej. Wszystkie kanapki i wrapy znakomicie smakują również na ciepło!
Smak każdej z zimowych kaw idealnie dopełnią cztery nowe słodkie propozycje z kolekcji warm your winter. Pod dekoracją z kruszonki, sticky toffee muffin kryje delikatne ciasto o smaku toffee z gęstym nadzieniem o tym samym smaku. cherry& almond muffin to migdały oraz nadzienie wiśniowe w puszystym cieście udekorowanym kawałkami migdałów. Miłośnicy czekolady pokochają blackforrest cupcake – delikatne ciasto czekoladowe z nadzieniem wiśniowym, udekorowane kremem śmietankowym z kawałkami czekolady oraz wisienką. Prawdziwą ucztą dla łasuchów będzie jednak winter chocolate fantasy – czekoladowy biszkopt przełożony trzema warstwami serka mascarpone o smaku pomarańczowym, na wierzchu pokryty gorzką czekoladą, skórką pomarańczową i profiterolami z bitą śmietaną.
To nie koniec niespodzianek. W ramach kampanii warm your winter, coffeeheaven przyszykowało dla swoich klientów jeszcze idealne propozycje „na wynos”: kubek porcelanowy ze świąteczną grafiką oraz oryginalny biały kubek termiczny w subtelne zielone wzory. Oba kubki mają pojemność 450 ml i stanowią znakomity pomysł na świąteczny prezent. Metalowy kubek termiczny ma dodatkową przykrywkę autoseal, chroniącą przed utratą ciepła i pasuje do większości uchwytów samochodowych.
– Bogaty wybór kaw, kanapek oraz deserów sprawi, że podczas kampanii ‘warm your winter’ każdy bez trudu odnajdzie swój własny, najlepszy sposób na radosne przywitanie zimy.” – podsumowuje Dorota Szczerbicka, szef marketingu CHI Polska SA. „Specjalnie z myślą o Klientach nadaliśmy kawiarni nieco bardziej zimowy charakter – w oknach pojawiły się kolorowe naklejki w kształcie płatków śniegu i plakaty pokazujące zimowe propozycje. Wewnątrz zachęcają wielobarwne table-standy i odmienione, świąteczne menuboardy. Chcemy w ten sposób dodatkowo podkreślać radosny zimowy klimat i ciepłą atmosferę panującą w naszych kawiarniach. To nie koniec atrakcji. Dodatkowo kampanię ‘warm your winter’ będą wspierać aktywności w mediach społecznościowych. Na oficjalnym profilu marki na Facbooku już niebawem pojawi się specjalny konkurs – nie lada gratka dla wszystkich prawdziwych fanów kawy i coffeeheaven. Serdecznie zapraszamy do kawiarni coffeeheaven na klimatyczne spotkania przy wyśmienitej kawie, dzięki której zima naprawdę pokaże swoje ciepłe oblicze. A korzystając z okazji wszystkim naszym klientom życzymy Wesołych Świąt i bardzo udanego kolejnego roku z coffeeheaven!.” – dodaje Dorota Szczerbicka.
informacje o firmie:
coffeeheaven – pierwsza kawiarnia coffeeheaven powstała w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. W ciągu 11 lat marka zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 85 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski. Dla klientów coffeeheaven stała się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Działaniom firmy przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (trzykrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych (pomoc dzieciom z biednych regionów Polski w ramach Fundacji na rzecz Odpowiedzialności Społecznej (FCSR – Foundation for Corporate Social Responsibility). Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania coffeeheaven od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej. Od lutego 2010 roku coffeeheaven należy do Costa Limited – drugiej pod względem wielkości międzynarodowej marki kawiarni. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w Londynie. Jest liderem na rynku brytyjskim. Działa w 25 krajach i posiada w sumie 1871 kawiarni, z czego 1217 znajduje się w Wielkiej Brytanii, a 654 na rynkach zagranicznych. W ubiegłym roku firma otworzyła 271 kawiarni. Costa dysponuje również własną palarnią kawy, w której produkowana jest unikalna mieszanka Mocha Italia. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC – największą brytyjską firmę działającą w branży hotelarsko-restauracyjnej. Obsługuje najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. Do marek Whitbread należą: Premier Inn, Beefeater, Table Table, Brewers Fayre, Taybarns, Costa Coffee i coffeeheaven. Spółka koncentruje się głównie na rozwoju hoteli klasy budżetowej i kawiarni na terenie Wielkiej Brytanii oraz wybranych rynkach zagranicznych. Miesięcznie obsługuje 10 mln klientów. Zatrudnia ponad 40 tys. pracowników na całym świecie, zapewniając im udział w programach szkoleń i doskonalenia zawodowego na najwyższym poziomie.
kontakt dla mediów:
- Agnieszka Lunt, agencja PR Paratus Communications
+48 601 706 655, e-mail: alunt@paratuscommunications.com - Joanna Zawada – marketing communication coordinator, coffeeheaven
+48 666 879 906 e-mail: jzawada@coffeeheaven.pl