Powitanie wiosny w coffeeheaven

Opublikowano: 16-03-2011

Nowe, wiosenne menu „full of nature” w coffeeheaven

kawamangoccino.jpgcoffeeheaven już 15 marca 2011r. wita wiosnę nowymi sezonowymi produktami. Pod hasłem „full of nature”, znajdą się nowe dopasowane do ciepłego i lekkiego sezonu propozycje wrapów, kanapek trójkątnych i premium z pieczywa foccacia oraz sałatka, muffin, ciasta i kawa. Inspiracją dla nowej linii jest natura i wszystko, co dobrego w niej znajdziemy – świeżość, chrupkość, naturalność. 
Słoneczna i ciepła wiosenna pogoda wprawia nas w dobry nastrój i ożywia nasze zmysły. Z radością obserwujemy pierwsze oznaki przebudzenia otaczającej przyrody. Chcemy żyd w zgodzie z rytmem natury i w pełni korzystad z dobrodziejstw, które niesie wiosna. Nowe menu coffeeheaven „full of nature” kryje prawdziwe bogactwo świeżych, naturalnych smaków i jest pełne kolorowych i apetycznych, chrupiących warzyw, które dodadzą nam energii i pomogą przywrócid dobrą kondycję. Właśnie dlatego wiosennej promocji towarzyszy hasło: „Żyj w zgodzie z naturą”. 

„Tej wiosny przygotowaliśmy dla naszych klientów aż 10 nowych, opracowanych z dbałością o każdy szczegół propozycji, które wyróżnia apetyczna i chrupiąca świeżośd smaku” – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. „Obok nowej orzeźwiającej kawy Mangoccino wprowadziliśmy do menu bogaty wybór nowych kanapek, wrapów, bajgli i sałatek oraz znakomitych ciast, kierując się  zasadą: tam gdzie doskonała kawa, tam najwyższej jakości jedzenie”. 
fulnature-muffin.jpgNowe pozycje menu to prawdziwa chrupiąca uczta. Wszystkie są lekkie, pełne witamin i doskonale się uzupełniają. Można je dopasowad do poszczególnych pór dnia, w zależności od naszego nastroju i apetytu. 
Znakomitą propozycję na dobry początek dnia stanowi nowa, lekka kawa Mangoccino. Przygotowana na bazie znakomitego, ręcznie parzonego espresso coffeeheaven, dopełnionego jedwabistym spienionym mlekiem uwodzi delikatnym owocowym aromatem mango, wspaniale orzeźwia i pobudza. Jej pyszne uzupełnienie może stanowid puszysty Muffin z białym serem i nadzieniem z owoców leśnych, finezyjnie łączący delikatne twarogowe ciasto z naturalną słodyczą owocowego nadzienia. Ci, którzy wolą mniej słodkie śniadania powinni wraz z nową kawą spróbowad wyjątkowo wiosennej kanapki Serek z rzodkiewką, zamkniętej w wieloziarnistym pieczywie, w której delikatny, puszysty serek został połączony z kruchym ogórkiem i rzodkiewką. 
 W menu „full of nature” znajdziemy doskonałe propozycje na lunch – Chicken & Broccoli Wrap, który tworzy razowa tortilla wypełniona aromatycznym, kruchym filetem z kurczaka, pieczonym w mieszance ziół, z chrupiącymi brokułami i serem gouda, czy też przepyszną kanapkę Holidays, w której delikatne mięso kurczaka idealnie komponuje się z oliwkami, pastą szpinakową i pomidorem, a całość serwowana jest na oryginalnym włoskim pieczywie focaccia. 

kanapkaholidays.jpg chickenbroccoliwrap.jpg

Wieczorem warto skusid się na lekką kanapkę lub sałatkę. Łosoś po amerykaosku to propozycja dla aktywnych – naturalny wędzony łosoś z odrobiną cytryny, połączony z delikatnym smakiem serka kremowego i świeżego ogórka podawany na pszennym pieczywie. Miłośnicy sałatek mogą wybrać apetyczne połączenie świeżej chrupiącej sałaty, pomidorków cherry, greckiego sera i czarnych oliwek w klasycznej Sałatce Greckej, uzupełnionej o pyszny dressing ziołowy. Idealnym zwieoczeniem wieczoru będzie ciasto mmm…malina, którego delikatne sernikowo-śmietankowe nadzienie jest zamknięte pomiędzy dwoma lekkimi biszkoptami i udekorowane malinami. 
greeksalad.jpg „ W tym roku zainspirowała nas natura i to w cechach z niej płynących zamyka się przesłanie kreacji nowej linii. Słowami ‘Postaw na jakośd’, zwracamy uwagę klientów na fakt, że cała linia „full of nature” została przygotowana wyłącznie ze świeżych, składników najwyższej jakości. ‘Żyj w zgodzie z naturą’, podkreślające naturalnośd i oczekiwaną przez klientów sezonowośd doboru składników, które w tym okresie ukazują pełnię swoich wyjątkowych walorów oraz ‘apetyczna i chrupiąca świeżośd smaku’, mające podkreślid wyjątkową cechę chrupkości charakterystyczną dla warzyw dostępnych w okresie wiosenno-letnim, to one dostarczają nam przyjemne odczucia orzeźwienia i lekkości” – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing coffeeheaven. „Zapraszamy na spotkanie z naturą, odkryj to co w niej najlepsze i doświadcz wyjątkowej jakości posiłku od kawy przez kanapkę czy sałatkę aż po deser” – dodaje Dorota Szczerbicka. 
Kampania „full of nature” potrwa do 16 maja i obejmie wszystkie 74 lokale coffeeheaven w Polsce. Komunikacja nowej linii prowadzona jest w kawiarniach, na stronie internetowej www.coffeeheaven.pl, jak również na oficjalnym profilu firmy na Facebooku (www.facebook.pl/coffeeheaven). „Już od wejścia nasi klienci zauważą plakaty wskazujące na nowe produkty. Wewnątrz lokali na licznych nośnikach POS znajdują się szczegóły całej oferty.” – wyjaśnia Dorota Szczerbicka i dodaje: „Nasze nowe propozycje są odzwierciedleniem najnowszych trendów przygotowywania jedzenia na świecie, a jednocześnie uwzględniają gusta polskich klientów. Zapraszamy serdecznie do naszych kawiarni na odprężające i radosne spotkania z pełnią natury”.