PROMOCJA SMAK I STYL LATA
Opublikowano: 17-09-2010

Przykład wykorzystania cobrandingu w działaniach promocyjnych restauracji.
Planując letnią promocję naszej Restauracji Piano Bar skorzystałam z narzędzia marketingowego, który opiera się na pojęciu Co-brandingu czy łączeniu marek.
Wybrani partnerzy to sklepy:Versace, D&G, Patrizia Pepe, Armani Jeans, Alta Moda, Wolford, Escada, +IT, Iceberg, Anna Rita N, Liu Jo, Van Graff, MaxMara, Marella, Deni Cler, Betty Barclay, BGN, Próchnik, WKruk
Na te okoliczność została przygotowana specjalna ulotka, która była przekazywana przez ekspedientki butików ich wybranym Klientom.
Na ulotce było również zamieszczone logo Partnera. Aby uniknąć konfliktu wynikającego z sąsiedztwa logotypów różnych marek odzieżowych, dla każdego sklepu została wykonana osobna ulotka.
Promocję wspierały również inne formy komunikacji:
Dominika Milczarek-Bortnowska
Dyrektor Marketingu
****
Piano Bar to elegancka restauracja serwująca doskonałe potrawy kuchni włoskieji śródziemnomorskiej. Obok działalności gastronomicznej restauracja Piano Bar organizuje cykliczne wystawy oraz koncerty. Z myślą o tych, którzy cenią walory wina powstała Winoteka Piano&Wine w Restauracji Piano Bar. Restauracja posiada dwie karty win, w których zawarte jest 176 etykiet win z całego świata.
Jako jedyny lokal w Polsce, w roku 2009 otrzymaliśmy tytuł Dom Pérignon Dépositaire 2009. "W uznaniu najwyższych standardów serwisu Prestige Cuvée dom szampański Don Pérignon nadaje restauracji Piano Bar zaszczytny tytuł Don Pérignon Dépositaire.President Communication Moët & Chandon / Don Pérignon".
Piano Bar Restaurant & Café, ul. Półwiejska 42, 61-888 Poznań
www.pianobar.poznan.pl, pianobar@slodownia.com, tel. 61/ 859 65 70.