Robert Sowa w kampanii Limito

Opublikowano: 03-04-2011

Wystartowała kampania reklamowa produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego. Twarzą akcji obejmującej telewizję, prasę, internet i outdoor – jest Robert Sowa.

limito1.jpg

Robert Sowa jako ambasador produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego nie tylko bierze udział w ich kampanii reklamowej, lecz również użyczył swojego wizerunku na ich opakowania. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wysokiej jakości tych produktów oraz poinformowanie konsumentów, że można z nich przygotować znakomite dania.

W ramach akcji, począwszy od 27 marca podczas czterech weekendowych programów „Dzień Dobry TVN” Robert Sowa w swoim kąciku kulinarnym będzie prezentował tajniki potraw z ryb i owoców morza marki Limito. Ponadto opowie o ich pozytywnym wpływie na zbilansowaną dietę oraz dobre samopoczucie. W każdym odcinku z Robertem Sową będzie gotował inny kucharz.


Kampania reklamowa produktów Limito w pierwszej połowie kwietnia obejmie również outdoor (prawie 100 nośników w największych miastach), prasę i internet. Podobne działania są planowane w drugiej połowie bieżącego roku.

 limito2.jpg

limito3.jpg

limito4.jpg