Subway chce wejść do salonów samochodowych, za pięć lat ma być największą siecią fast-food w Polsce
Opublikowano: 21-07-2010
Sieć fast-foodów Subway wchodzi na stacje benzynowe w Europie Środkowej i Wschodniej, planuje również otwierać lokale w salonach samochodowych. Sieć ma ambicje w ciągu pięciu lat stać się największą siecią fast-foodów w każdym kraju Europy Środkowej i Wschodniej.
– W chwili obecnej poszukujemy możliwości współpracy z sieciami stacji benzynowych w Środkowej i Wschodniej Europie. Jesteśmy też otwarci na współpracę z obecnymi wlascicielami lub najemcami stacji benzynowych – mówi Martin Princ menadżer rozwoju sieci Subway na Europę Środkową i Wschodnią.
Pierwsza restauracja na stacji benzynowej została otwarta w czerwcu, w Pyrzowicach obok Katowic, na stacji BP. Rozwój na stacjach benzynowych planowany jest również w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Pierwsza restauracja na stacji benzynowej została otwarta w czerwcu, w Pyrzowicach obok Katowic, na stacji BP. Rozwój na stacjach benzynowych planowany jest również w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
W ubiegłym roku sieć Subway otworzyła w regionie swoje punkty w centrach administracyjnych, w Pradzei w Warszawie. W podobnych miejscach planuje rozwój również w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Subway prowadzi wszystkie ok. 33 tys. restauracje w 91 krajach na świecie na zasadzie franczyzy. W ubiegłym roku sieć otworzyła w całej Europie Środkowej i Wschodniej 53 nowe restauracje. W bieżącym roku chce otworzyć 35 kolejnych, w pierwszym kwartale otwarto już 18 nowych punktów.
Źródło: portalspozywczy.pl