Suma Combi – nowy preparat na rynku
Opublikowano: 12-03-2013

Firma Diversey Polska Sp. z o.o. obecnie część Sealed Air Corporation wprowadziła preparat Suma Combi , nowy detergent do maszynowego mycia naczyń zawierający w sobie nabłyszczacz, który myje i wspomaga szybkie suszenie naczyń bez pozostawiania zacieków szybko i efektywnie. Ponieważ stosując Suma Combi nie trzeba używać dodatkowego nabłyszczacza, proces mycia i płukania staje się prostszy, oszczędza się miejsce w zmywalni i zmniejsza ilość odpadów opakowań.
– Większość obiektów korzystających ze zmywarek przemysłowych ciągle stosuje oddzielnie detergent i nabłyszczasz, dozowane za pomocą systemów dozowania – mówi Steve Dalton, Dyrektor Działu Technologii i Innowacji w Firmie Diversey.. – Stosując Suma Combi nie trzeba już korzystać z tak skomplikowanego procesu. Formy działające w obszarze HeReCa mogą uzyskać tak samo dobre rezultaty ale przy pomocy jednego preparatu.
Jako rozwiązanie jednoskładnikowe, Suma Combi zwiększa wydajność ponieważ nie trzeba dodatkowo dozować określonej ilość i nabłyszczacza. Dodatkowo, ponieważ osobny nabłyszczacz nie jest potrzebny nie istnieje ryzyko pracy zmywarki bez istotnego środka chemicznego.
Pojedynczy preparat Suma Combi łatwiej jest dozować niż dwa oddzielne środki, a ponadto łatwiej go magazynować zużywając w tym celu mniej miejsca. Łatwiej także zarządzać zapasami zamawiając jeden a nie wiele produktów. Suma Combi zmniejsza ilość odpadów opakowań wpływając pozytywnie na ochronę środowiska.
– Suma Combi pozwala na uzyskanie lśniących czystością naczyń przy porównywalnych kosztach jak podczas stosowania oddzielnego detergentu i nabłyszczacza -nadmienia Dalton. – Dzięki łatwiejszemu w obsłudze preparatowi typu wszystko w jednym, lokal może nakryć stół czystymi naczyniami i sztućcami których oczekuje klient.
Diversey jest częścią Sealed Air Corp.
*******************
Sealed Air to wiodący dostawca systemów i rozwiązań w zakresie opakowań, technologii żywności, utrzymania czystości budynków, higieny, a także bezpieczeństwa i zabezpieczenia żywności. Wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie do tworzenia wartości biznesowej dla naszych klientów, poprawy jakości życia naszych konsumentów oraz zwiększania bezpieczeństwa i poziomu ochrony zdrowia na świecie.
U podstaw działalności leży nacisk na innowacyjność, wydajność oraz zrównoważony rozwój. W ofercie znajduja się takie marki jak opakowania ochronne Bubble Wrap®, opakowania do żywności Cryovac® czy Diversey™ technologie i środki do utrzymania czystości. Firma Sealed Air osiągnęła w roku 2011 sprzedaż 8,1 miliarda dolarów USA, zatrudnia około 26,300 pracowników i obsługuje klientów w 175 krajach.