Superbrands dla marek spożywczych
Opublikowano: 18-04-2011

Już po raz piąty grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. Tytuł i złote statuetki w kategorii „Produkty spożywcze” trafiły 27 marca w ręce przedstawicieli marek E. Wedel i Vegeta, statusem Superbrand w kategorii „Napoje” cieszyć się będzie Cisowianka, a w kategorii „Alkohole” – Centrum Wina.
Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które (…) stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
Słodkości ze znakiem E.Wedel okazały się niekwestionowanym liderem swojej kategorii: tytuł otrzymały już po raz trzeci, wyprzedzając obecnych na polskim rynku rywali. Marka świętuje w tym roku 160 rocznicę powstania.
Również dla Centrum Wina to trzecia statuetka Superbrands. Vegeta i Cisowianka zostały nagrodzone po raz drugi z rzędu – obie marki podkreślają, że ich wysoka pozycja jest wynikiem wysokiej jakości produktów i zaufania konsumentów.
Studia przypadku marek zostały opublikowane w towarzyszącym każdej edycji programu Albumie Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu”.
Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.
http://www.facebook.com/superbrands.polska
Informacje dla mediów:
Katarzyna Bieńkiewicz
COMPETITA strategy consultants
katarzyna.bienkiewicz@competita.com
+48 605 301 630