Dlaczego akurat szkło?

Opublikowano: 19-03-2010


zimne_mleka__para.jpg

Nostalgia wywołana minioną epoką to również przywiązanie do przedmiotów, które bezapelacyjnie są z nią związane. Młodzi i starsi ulegają tej modzie, a rekwizyty z cieszą się ogromną popularnością.

Widok szklanej butelki ZIMNEGO MLEKA firmy ZUH ROBICO niejednego przyprawia o szybsze bicie serca.

zimne_mleko_pieczywo_pion.jpg

Okazuje się, że duch PRL wciąż żyje, tyle że teraz stał się wyznacznikiem oryginalności. Patrząc na chłodnicze lady z mlekiem widzimy całą gamę opakowań od folii do kartonów.

ZUH ROBICO w porozumieniu z jednym z producentów szklanych opakowań zdecydował o powrocie mleka w szklanej butelce. W takim właśnie opakowaniu ZUH ROBICO sprzedaje ZIMNE MLEKO.

Jednak dzisiejsza szklana butelka znacznie różni się od tej z czasów socjalizmu w Polsce. Jest smuklejsza, lżejsza oraz jednorazowego użytku.

Dlaczego akurat szkło?

Rodzaj opakowania ma ogromny wpływ na jakość produktu i bezpieczeństwo zdrowotne konsumenta. Czynnikami, które odgrywają rolę podczas oddziaływania opakowania na produkt są: migracja, czyli przedostanie się substancji zawartych w opakowaniu do żywności, przenikanie substancji z otoczenia, przez opakowanie do żywności oraz adsorpcja, czyli przedostawanie się z kolei substancji zawartych w żywności do opakowania.

Szkło jest niekwestionowanym  liderem na rynku opakowań. Jest to substancja całkowicie nieprzepuszczalna i nierozpuszczalna w jakimkolwiek środku chemicznym.

W konsekwencji szklane opakowanie jest bardziej bezpieczne dla znajdującego się w nim produktu. Gwarantuje również to, że z otoczenia nie przedostaną się do wewnątrz żadne substancje.

Właściwości opakowania wykonanego ze szkła zabezpieczają produkty przez zanieczyszczeniem metalami ciężkimi, co bardzo często zdarza się w przypadku metalowych opakowań. Powoduje to, że nie następuje zmiana smaku, zapachu i składu chemicznego.

zimne_mleko_nalesniki_pion.jpgPozytywne właściwości szkła nie ograniczają się tylko do samego produktu i sposobu jego przechowywania, ale także do ekologicznego charakteru.

Szklane opakowania spełniają wszystkie wymagania stawiane przez Dyrektywę UE, określającej politykę opakowań oraz odpadów opakowaniowych.

Głównym celem tej dyrektywy jest zapobieganie powstawaniu zagrożeń dla środowiska i ograniczenie zasięgu problemów już występujących oraz recycling.   

ZIMNE MLEKO firmy ZUH ROBICO to najczystszy smak mleka.

Ten smak zadowoli najbardziej wytrawnego konsumenta. To mleko swoimi właściwościami jest najbardziej zbliżone do mleko „prosto od krowy”. ZIMNE MLEKO zachowuje jednak czystość, naturalność.Tak wysokiej jakości produkt musi być zamknięty w doskonałym opakowaniu. Szklane, bezzwrotne opakowanie pozwala,  aby ZIMNE MLEKO zachowało niezmienione smak oraz zapach.

ZIMNE MLEKO Robicolosalną różnicę.

Poza tym rynek mleczarski wiosną 2010 wzbogaci się o śmietanę ROBICO terminowaną w szklanym słoiczku z nakrętka twist-off.

Będzie to swoiste zderzenie tradycji z nowoczesnością, które ROBICO zaserwuje konsumentom tej wiosny. 

  robico_logo.jpg            zimne_mleko_1-1.jpg