The Grey Goose Soho House Pre-Oscars Party

Opublikowano: 01-03-2011

W noc przed rozdaniem Oscarów, w  Harvey Weinstein Mont Blanc w Los Angeles, odbyła się przed oscarowa impreza. Podczas uroczystego wieczoru kandydaci do tegorocznych nagród i osoby ze świata filmu mogli cieszyć się kolekcją koktajli przygotowanych na bazie wódki Grey Goose. 

bonham-carter.jpg

Wódka Grey Goose w świecie filmu

Na kilka dni przed wręczeniem Oscarów, w Hollywood nie mówiło się o niczym innym. Podczas, gdy trwały ostatnie przygotowania do  ceremonii,  marka Grey Goose uhonorowała tegorocznych nominowanych. We współpracy z Soho House zorganizowała kilka imprez poprzedzających oscarową noc, podczas których zaproszeni goście mogli cieszyć się kolekcją koktajli na bazie wódki Grey Goose. Dimitri Lezinska – globalny ambasador wódki Grey Goose – tworząc oryginalne drinki inspirował się tegorocznymi filmami, walczącymi o główną statuetkę. Faworytem okazał się koktajl Grey Goose Le Fizz, jednak dużym powodzeniem cieszył się także drink Pas de Deux, inspirowany filmem „Czarny Łabędź”.
Wśród gości nie zabrakło gwiazd nominowanych do Oscarów 2011, laureatów z poprzednich lat oraz największych nazwisk ze świata filmu. Podczas uroczystego wieczoru pojawili się m.in.: Javier Bardem (nominowany do Oscara dla najlepszego aktora za film „Biutiful”), Kathryn Bigelow ( pierwsza kobieta, która zdobyła Oscara za reżyserię filmu „The Hurt Locker), Helen Mirren (laureatka Oscara dla najlepszej aktorki za film „Królowa”), Colin Firth (tegoroczny laureat Oscara dla najlepszego aktora za kreację w filmie „Jak zostać królem”), któremu towarzyszyli filmowa partnerka – Helana Bonham Carter i reżyser Tom Hooper. Nie zabrakło także Darana Aronofsky’ego (reżyser „The Social Network”), Leonarda DiCaprio czy Amandy Seyfried („Mamma Mia”).

greygooselefizz.jpg javierinarritu.jpg


Marka Grey Goose to brand alkoholowy, który angażuje się w najważniejsze wydarzenia ze świata filmu. Obecna jest na międzynarodowych festiwalach: Toronto International Film Festival oraz Cannes, a także podczas ceremonii wręczania najcenniejszych nagród kinematografii: Oscarów, Emmy oraz BAFTA. Ambasadorzy marki Grey Goose, zainspirowani tymi wydarzeniami, kreują kolekcje koktajli, które towarzyszą gwiazdom podczas tych niezapomnianych chwil.