Tomasz Jakubiak z agencją SMARTEN

Opublikowano: 25-07-2013

Tomasz Jakubiak kucharz i dziennikarz kulinarny powierzył agencji SMARTEN swój wizerunek i zarządzanie.

wigilia.ksk2012053

 

Wcześniej szef kuchni w znanych warszawskich i zielonogórskich restauracjach. Gospodarz popularnego programu „Jakubiak w sezonie” w telewizji kuchnia+.
Przez cztery lata związany z telewizją śniadaniową „Dzień Dobry TVN” oraz gościnnie w programie „Pytanie na śniadanie”. Niejednokrotnie występował również w roli prowadzącego audycje radiowe w Antyradio i Programie 4 Polskiego Radia, nie mówiąc już o licznych felietonach kulinarnych w „Moje gotowanie”.

W programie „Jakubiak w sezonie”, Tomek przekonuje do korzystania z rodzimych, sezonowych produktów, a także odwiedza polskich rolników i hodowców.

Po dużym sukcesie programu „Jakubiak w sezonie” Tomek idzie o krok dalej w ciekawej serii „Jakubiak lokalnie”, gdzie promuje lokalne produkty i ich producentów pokazując dobrodziejstwa polskich regionów. Dzisiaj ten program kulinarny ma największą oglądalność w telewizji kuchnia +. W ramach współpracy z telewizją kuchnia+, Tomasz Jakubiak wziął udział w dwóch edycjach Food Film Festiwal. Wspierał festiwal merytorycznie, jak również przygotowywał uroczyste, finałowe kolacje, między innymi dla takich gości jak Nigel Slater – brytyjska gwiazda kulinariów, dziennikarz i krytyk.

Tomasz Jakubiak jest promotorem zdrowego jedzenia. Przez dwa lata, z sukcesem współpracował z NORGE – Norwegian Seafood Export Council (Norweska Rada ds. Eksportu Ryb i Owoców Morza), ucząc Polaków, jak ważnym elementem jadłospisu są ryby. Ale nie tylko ryby jako podstawa zdrowej żywności jest promowana przez Tomka, ale również najwyższej jakości certyfikowana wieprzowina sygnowana znakiem PQS. W działaniach promocyjnych PQS Tomek prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne, podczas których pokazuje proste choć czasem nieznane zasady, jak dobrze, smacznie i w prosty sposób przygotować potrawy z najwyższej jakości wieprzowiny.

Oprócz zdrowego jedzenia, Tomasz Jakubiak promuje również polskie marki. Od ponad roku współpracuje z firmą AMICA, prowadząc pokazy „INTEGRA-cje kulinarne”. Będąc ambasadorem firmy AMICA, opowiada się za zdrowym stylem życia, stawiając na produkty świeże, polskie i sezonowe.

Z ogromnej wiedzy i doświadczenia Tomasza Jakubiaka korzysta wiele firm i instytucji, stąd liczne warsztaty kulinarne m.in. dla takich wiodących marek jak Hewlett Packard (HP), PLAY, Schwarzkopf, Kompania Piwowarska, Kraft Foods czy Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych, a także dla SGGW (warsztaty dla intendentek) oraz warsztaty dla uczniów szkół gastronomicznych.

Można również skorzystać z jego profesjonalnych rad w Studio Kulinarnym Roberta Sowy, gdzie występuje w roli doradcy kulinarnego.

Jako ekspert jest zapraszany na prestiżowe wydarzenia kulinarne. Między innymi był  prelegentem w panelu kulinarnym organizowanym przez magazyn MaleMan czy współtworzył Galę Grand Prix Magazynu wino 2012.

Oprócz zamiłowania do kuchni Tomasz Jakubiak cały czas rozwija swoją pasję do podróżowania w poszukiwaniu chwili wytchnienia ale też smaku doskonałego, obserwując i zdobywając kolejne doświadczenia ze światowych kuchni. W tym celu odwiedził m.in. Sri Lankę, Maderę i Gruzję a w Rzymie szkolił się pod okiem Nestora Grojewskiego – kucharza gwiazd Hollywood.

Spoco.loco.logo

Tomek jest wielbicielem kuchni meksykańskiej, dlatego pokusił się o stworzenie sieci restauracji  S’poco Loco, które cieszą się uznaniem miłośników ostrej kuchni. Oczywiście można w niej na co dzień spotkać Tomka, który osobiście czuwa nad jakością przygotowywanych dań, a często sam serwuje coś specjalnego dla swoich gości. Restauracja jest miejscem spotkań miłośników bardzo ostrego jedzenia,  gdzie można wziąć udział w konkursach na najbardziej wytrzymałego na ostrość gościa.

StreetFood.logo

W ramach promocji „ulicznego jedzenia” Tomek zorganizował w czerwcu 2013 roku pierwszy Street Food Festival by Tomasz Jakubiak, którego ideą było pokazanie nowego podejścia do kuchni – inaczej mówiąc zdrowy fast food. Dobre, zdrowe i szybko przygotowane potrawy cieszyły podniebienia warszawiaków. Festiwal zakończył się wielkim sukcesem a cel promowania kuchni ulicznej został osiągnięty. Street  food’u nie należy mylić z fast food’em. Jedynie szybkość podania jest podobna. Poza tym to zdrowy, smaczny i świeży posiłek. Hamburger zawierający 100% mięsa w mięsie, z sezonowymi warzywami, z dodatkiem świeżo przygotowanych sosów. Miłośnicy takiej formy jedzenia już czekają na kolejne edycje, które pojawią się lada chwila w kolejnych miejscach w Polsce.

W roku 2013 Tomasz Jakubiak dołączył do elitarnej organizacji zrzeszającej najlepszych szefów kuchni w Polsce – Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Znani z telewizyjnych ekranów i najlepszych restauracji kucharze łączą siły, pomysły i entuzjazm, promując polską kuchnię i troszcząc się o edukację młodego pokolenia kucharzy.

FKSK.logo

Celem działania Fundacji KSK jest kultywowanie narodowych i regionalnych tradycji kulinarnych, uzupełnianie wiedzy i umiejętności zawodowych członków „Klubu Szefów Kuchni”, oraz organizowanie i pomoc w przeprowadzaniu pokazów, szkoleń, konkursów oraz wystaw.

Bardzo często w kuchni Tomka Jakubiaka gośćmi są nowe produkty, które dopiero wchodzą na rynek. Producenci Hochland zaprosili Tomka do projektu wprowadzenia nowych smaków na rynek serów. W fantastyczny i niekonwencjonalny sposób można serwować i wykorzystywać w codziennym menu produkty tej światowej marki.

Wiedza, doświadczenie i pasja do gotowania Tomka są często wykorzystywane w mediach branżowych takich jak NewsGastro.pl – jeden z największych portali gastronomicznych, czy pismo Food Service. Internauci i czytelnicy bardzo często szukają inspiracji w poradach kulinarnych Tomka.

Tomasz Jakubiak z oddaniem angażuje się także w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży. Często bierze udział w pokazach organizowanych dla fundacji pomagających dzieciom a także w ośrodkach szkolno-wychowawczych. Uczy dzieci i młodzież jak świadomie i smacznie można jeść.

Tomasz Jakubiak to również Ambasador marek St.James i Pentole Aginelli,

www.tomaszjakubiak.pl

Smartem_PR_logo_jpg

Agencja SMARTEN jest odpowiedzialna za wizerunek Tomasza Jakubiaka, kontakty z mediami oraz promocję warsztatów kulinarnych

SmartenPR –  agencja Public Relations specjalizująca się w kanale HoReCa. W sposób niebanalny i przede wszystkim wysmakowany dba o wizerunek osób, firm i produktów. Ich sukcesy pisze historia firm, które działają i wydarzeń, o których się nadal mówi, bo trzeba mieć swoje DNA!

Głównym punktem oferty agencji SmartenPR jest specjalizacja – HoReCa Public Relations oraz FMCG. Oferta skierowana do hoteli, restauracji oraz produktów, które chcą wejść na rynek HoReCa i produktów, które zamierzają rozwijać swój potencjał na rynku hotelarsko – gastronomicznym. Nie  jest im również obca branża luksusowych alkoholi.

SmartenPR nie zamyka się tylko na rynek HoReCa bo z pewnością ofertą zmieszczą się w innych branżach ponieważ zespół ich współpracowników też ma swoje zawodowe DNA.

Warto z nimi współpracować bo wiedzą kiedy postawić przecinek a kiedy kropkę na i…

www.smartenPR.pl
ul.Bluszczańska 74/157
00-712 Warszawa