VII edycja Konkursu Jakości Usług PPH&R

Opublikowano: 30-10-2013

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość – Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

logo_Prestige_Hotels_600

 

Prezes Tadeusz Cieślik, w imieniu firmy przeprowadzającej konkurs Vision SecretClient, w dniu 25 października podczas zebrania Rady Hoteli podsumował rezultaty konkursu przeprowadzonego w okresie od 1 maja do 15 września br. W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2011 roku. Wiarygodność tegorocznego pomiaru jakości i w konsekwencji obiektywizm końcowego rankingu hoteli w Konkursie uzasadnia fakt, że lustrację przeprowadzili ci sami kontrolerzy we wszystkich hotelach Grupy. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych.

perla.hoteli.pph

Wyniki tegorocznej, VII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R, przedstawiają się następująco:

W kategorii podstawowej:

I miejsce z maksymalną ilością zdobytych punktów zajął

HOTEL BRANICKI w Białymstoku

 

II miejsce ex aequo

HOTEL AKWAWIT w Lesznie

HOTEL AMADEUS w Krakowie

HOTEL BARTAN w Gdańsku

HOTEL VIVALDI w Poznaniu

HOTEL WARSZAWA w Augustowie

 

III miejsce

HOTEK KLIMCZOK w Szczyrku

 

W kategorii dodatkowej:

I miejsce ex aequo

HOTEL AKWAWIT w Lesznie

HOTEL ANDERS w Starych Jabłonkach

HOTEL UNITRAL w Mielnie

 

Statuetkę Perła Hoteli PPH, dla najlepszego hotelu, oraz dyplomy dla laureatów wręczyła Pani Minister Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki