VII edycja Konkursu Jakości Usług PPH&R
Opublikowano: 30-10-2013

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość – Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
Prezes Tadeusz Cieślik, w imieniu firmy przeprowadzającej konkurs Vision SecretClient, w dniu 25 października podczas zebrania Rady Hoteli podsumował rezultaty konkursu przeprowadzonego w okresie od 1 maja do 15 września br. W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2011 roku. Wiarygodność tegorocznego pomiaru jakości i w konsekwencji obiektywizm końcowego rankingu hoteli w Konkursie uzasadnia fakt, że lustrację przeprowadzili ci sami kontrolerzy we wszystkich hotelach Grupy. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych.
Wyniki tegorocznej, VII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R, przedstawiają się następująco:
W kategorii podstawowej:
I miejsce z maksymalną ilością zdobytych punktów zajął
HOTEL BRANICKI w Białymstoku
II miejsce ex aequo
HOTEL AKWAWIT w Lesznie
HOTEL AMADEUS w Krakowie
HOTEL BARTAN w Gdańsku
HOTEL VIVALDI w Poznaniu
HOTEL WARSZAWA w Augustowie
III miejsce
HOTEK KLIMCZOK w Szczyrku
W kategorii dodatkowej:
I miejsce ex aequo
HOTEL AKWAWIT w Lesznie
HOTEL ANDERS w Starych Jabłonkach
HOTEL UNITRAL w Mielnie
Statuetkę Perła Hoteli PPH, dla najlepszego hotelu, oraz dyplomy dla laureatów wręczyła Pani Minister Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki