W te pędy
Opublikowano: 07-05-2015

7 maja br. do dobrych salonów prasowych trafiło majowo-czerwcowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „W te pędy”. Sprzedaż magazynu wspierana jest przez szeroką kampanię reklamową w radiu Zet Chilli i RDC, kanale Kuchnia+, sieci kin Cinema City oraz w wybranych delikatesach sieci ALMA.
Numerem „W te pędy” redakcja śmiało zachęca czytelnika do aktywnego wkroczenia w pełną nowalijek wiosnę. W numerze między innymi: Olga Frycz opowie o swoich kulinarnych i podróżniczych sympatiach, a Goran Bregović zwierzy się, że jako dziecko z kluczem na szyi bardzo szybko nauczył się gotować. Z okazji Dnia Ojca – męski wywiad ze Stefanem Friedmannem i jego synem, Wojtkiem, autorem śmiałych gastronomicznych konceptów. Będzie także coś dla planujących wakacje – wizyta w austriackim regionie Vorarlberg, gdzie KUKBUK zrealizował piękną sesję ukazującą bogactwo tamtejszej przyrody – jadalnej i nie tylko.
Wydanie dostępne również w wersji tabletowej.
Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK to nowoczesne połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce okołokulinarnej, dotyczącymi takich zagadnień jak antropologia jedzenia, kultura, sztuka, dizajn. To książka-album o wartości kolekcjonerskiej. Zawiera wiele niebanalnych przepisów wnikliwie przetestowanych przez redakcję, pochodzących od współpracujących z magazynem profesjonalnych kucharzy i blogerów. KUKBUK jest dostępny w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w salonach prasowych: Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch, a także w sklepach dizajnerskich, restauracjach, klubach i salonach spa. KUKBUK w wersji papierowej wspierany jest przez stronę internetową www.kukbuk.com.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: www.facebook.com/kukbuk, instagram.com/kukbuk_official.