Ważne zmiany w Fundacji Klubu Szefów Kuchni

Opublikowano: 28-11-2011

26 listopada 2011 roku w hotelu Warszawa w Augustowie odbyło się spotkanie Zarządu Fundacji Klubu Szefów Kuchni oraz jej Fundatorów i Członków.
Decyzją Zarządu Fundacji KSK przy aprobacie i zgodzie wszystkich pozostałych osób z Fundacji KSK uczestniczących w spotkaniu zdecydowano między innymi:

logo_ksk_male

 

 

  1.    W trosce o edukację młodego pokolenia kucharzy kontynuacja współpracy ze szkołami gastronomicznymi a za tym idące organizowanie i pomoc w przeprowadzaniu pokazów, szkoleń, konkursów i wystaw. Prowadzenie szeroko zakrojonych działań wpływających na rozwój osobisty i zawodowy młodych ludzi związanych z gastronomią.
2.    Dbając o poprawę warunków polskiej gastronomii integrowanie środowiska szefów kuchni oraz osób współpracujących z nim.
3.    Szerokie otwarcie się Fundacji Klubu Szefów Kuchni na współpracę z innymi szefami kuchni od 1 stycznia 2012 roku (na określonych zasadach).
4.    Powołanie Rezydentów Regionalnych odpowiedzialnych za koordynację wszystkich działań Fundacji Klubu Szefów Kuchni w poszczególnych regionach Polski:

 

szefowie

a.     Region Dolnośląski – Waldemar Hołówka

b.    Region Śląski i Małopolska – Mirek Drewniak

c.     Region Pomorski i Zachodniopomorski – Jarosław Walczyk

d.    Region Podlaski oraz Warmii i Mazur  – Marcin Budynek

e.     Region Lubuski i Wielkopolski – Łukasz Konik

5.     Nawiązanie współpracy z agencją odpowiedzialną za wizerunek Fundacji. Od 28 listopada 2011 roku odpowiedzialnymi za wszelkie działania public relations  jest firma SMARTEN.

SMARTEN_logo_2 

 

Dorota Karwacka
dkarwacka@smarten.pl
www.smarten.pl