Więcej uśmiechu w jesienne dni w coffeeheaven

Opublikowano: 09-09-2010

We wrześniu w coffeeheaven pojawi się nowa linia produktów „smile MORE”.

coffeeheaven_logo.jpg7 września w kawiarniach coffeeheaven w całym kraju rusza jesienna promocja pod hasłem „smile MORE”. Kawiarniane menu wzbogaci się o 12 nowych pozycji starannie wyselekcjonowanych przez ekspertów coffeeheaven na sezon jesiennozimowy.

Jesienią i zimą chcemy zachować siłę i optymizm z letnich, wakacyjnych dni, dlatego w nowym menu coffeeheaven znajdziemy produkty, które zawierają dużą dawkę pozytywnej i zdrowej energii. „Pod hasłem „smile MORE”, kryją się produkty łączące znane i wyszukane smaki. Wszystkie propozycje przygotowane są ze staranie dobranych składników, tak aby jesienią wprawiły naszych klientów w dobry nastrój” – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający, coffeeheaven Polska.

Nowa linia „smile MORE”, podobnie jak pozostałe produkty serwowane w coffeeheaven została opracowana przez specjalistów coffeeheaven, śledzących najnowsze światowe trendy. Jak zwykle wszystkie propozycje są przygotowywane z najwyższej jakości składników i wg. oryginalnych receptur coffeeheaven, które zadziwiają innowacyjnością i niebanalnymi rozwiązaniami smakowymi.

Nowa Kawa Coconut & white chocolate mocha uwiedzie amatorów kawy. Słodka, orzeźwiająca mocha skomponowana z espresso i jedwabiście spienionego mleka z dodatkiem białej czekolady, syropu kokosowego i uzupełniona bitą śmietaną świetnie nadaje się na słotne jesienne popołudnia. Znakomity dodatek do kawy stanowi delikatny muffin orzechowomiodowy, którego słodki smak przywołuje ciepłą atmosferę jesienno-zimowych spotkań w gronie przyjaciół.

plakat_z_kawa.jpg

Tych, którzy wpadają do coffeeheaven na śniadanie lub lunch zaskoczy bogaty wybór nowych wrapów, bajgli, sałatek i kanapek. Miłośników orientu skusi aromatyczna mieszanka przypraw tandoori w Tandoori wrapie serwowanym z kurczakiem, brokułami, pomidorami i omletem w tortilli. Ci którzy wolą inspiracje rodem z Tajlandii wybiorą azjatyckie smaki w kompozycji kurczaka w paście tajskiej, z pomidorem, orzeszkami ziemnymi i kapustą pekińską zamknięte w Thai wrapie. Wielbiciele lasagne i spaghetti odnajdą ulubione smaki w nowym Bolognese wrapie – tortilli wypełnionej oryginalnym sosem bolognese.

poster_food.jpg

Również nowe bajgle kuszą różnorodnością smaków – prawdziwa uczta dla podniebienia czeka fanów kurczaka, chrupiącego bekonu i sera mimolette ukrytych w pysznym bajglu z ziarnami, a dla zwolenników wersji bezmięsnej specjalnie przygotowano Bajgla z wędzonym łososiem i duszonym szpinakiem.

Wśród nowych kanapek wyróżnia się Ski pass– włoskie pieczywo focaccia z pożywnym podhalańskim serem, wędzonym kurczakiem i świeżym pomidorem z rukolą, sałatą lodową oraz liśćmi szpinaku dopełnione znakomitymi sosami, która w zimowe dni doda tyle energii, co pożywna przekąska na narciarskim stoku. Sił i optymizmu nie zabraknie zwolennikom sałatek dla których przygotowano sałatkę Buenas patatas z kurczakiem, ziemniakami i serem pleśniowym.

Komunikacja linii „smile MORE” prowadzona jest w kawiarniach, stronie internetowej www.coffeeheaven.pl jak również na oficjalnym profilu firmy na Facebooku (www.facebook.pl/coffeeheaven). Kampania potrwa od 7 września do końca października 2010r. „Dzięki odpowiedniej selekcji form promocji nasi klienci bez trudu rozpoznają nową linię produktów. Już przed wejściem do coffeeheaven zobaczą plakaty z nową kawą, a we wnętrzu naszych Lokali można dostrzec na licznych nośnikach POS szczegóły całej oferty. Dla ułatwienia wyboru nowe menu zostało wyróżnione przez pomarańczowe etykiety i opakowania oraz znaczki „smile MORE”– mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing, coffeeheaven, i dodaje –„Zapraszamy do naszych kawiarni i życzymy smacznych jesiennych i zimowych dni z produktami „smile MORE”.