Z polskim drobiem w świat
Opublikowano: 14-01-2025
![](https://newsgastro.pl/wp-content/uploads/2025/01/Zrzut-ekranu-2025-01-14-o-17.55.46.png)
„Z polskim drobiem w świat” to kampania, która skierowana była do 150 szefów kuchni i miała na celu dostarczenie informacji na temat hodowli drobiu w Polsce.
Uczestnicy projektu mieli możliwość poznać tajniki każdego etapu chowu drobiu. Dzięki możliwości odwiedzenia nowoczesnej i profesjonalnej fermy, przedstawiony został m. in. aspekt produkcji odpowiednio zbilansowanych i
zdrowych pasz, etapy wylęgania piskląt oraz rozwój kur w nowoczesnych kurnikach spełniających najwyższe wymogi, aby zachować dobrostan zwierząt. Dzięki tej formie edukacji oraz dużemu zaangażowaniu specjalistów z branży drobiarskiej, szefowie kuchni, którzy na co dzień odpowiedzialni są za żywienie zbiorowe konsumentów, uzyskali pełny obraz na temat wysokich standardów produkcji drobiu w Polsce. Nabyta wiedza z pewnością dała zupełnie nowe spojrzenie na temat jakości polskiego drobiu, a uczestnicy projektu, czyli szefowie kuchni będą mogli przenieść ją na swój warsztat kulinarny i na co dzień spełniać smakowe oczekiwania konsumentów.