Złoty Laur Konsumenta dla Alpro® soya

Opublikowano: 16-09-2010

Polscy konsumenci uznali markę Alpro® soya za najbardziej godną zaufania w kategorii produktów sojowych i przyznali jej Złoty Laur Konsumenta 2010.

laurkonsumenta001.jpgMarka Alpro® soya została uhonorowana Złotym godłem w plebiscycie Laur Konsumenta 2010.



„Złoty Laur Konsumenta jest dla nas dowodem największego zaufania Polaków do naszej marki, a zarazem potwierdza, że konsumenci doceniają nasze starania w zapewnianiu najwyżej jakości i szerokiej gamy produktów.
– komentuje Aneta Świderska, Brand Manager marki Alpro® soya.

Laur Konsumenta jest największym plebiscytem konsumenckim w Polsce. Każdego roku spośród kilkuset kategorii, konsumenci wybierają te marki i produkty, które cenią najbardziej. Cieszą się one popularnością, zaufaniem i lojalnością polskich konsumentów.

Więcej informacji na temat marki i produktów Alpro® soya można znaleźć na nowej stronie internetowej www.alprosoya.pl.

alpro_logo003.jpg