Platforma rezerwacyjna MojStolik.pl – stolik w restauracji dzięki aplikacji
Opublikowano: 15-02-2020
Platforma rezerwacyjna MojStolik.pl zmienia model rezerwacji stolików. Dzięki niej goście mogą łatwo znaleźć pożądany lokal, a restauratorzy sprawnie zarządzać rezerwacjami. Uruchomiona niecały rok temu platforma rezerwacyjna przetwarza miesięcznie około 10 tysięcy rezerwacji na około 60 tysięcy gości.
MojStolik.pl to pierwszy w Polsce system, za pomocą którego klienci mogą zdalnie zarezerwować stolik uwzględniając dostępność miejsc w czasie rzeczywistym. Ważnym elementem platformy jest aplikacja mobilna MojStolik.pl. Dzięki niej można w prosty sposób wyszukiwać pożądane restauracje przy stosowaniu dostępności miejsc w lokalu. Aplikacja umożliwia również dostęp do menu, informacji o nowościach czy promocjach.
Platforma rezerwacyjna MojStolik.pl to jednocześnie doskonałe narzędzie dla restauratorów, za pomocą którego mogą wygodnie zarządzać rezerwacjami, pozyskiwać nowych gości i budować bazę danych. Bardzo ważną funkcją systemu jest też zintegrowanie w jednym miejscu wszystkich kanałów kontaktów z gościem, tzn. rezerwacje poprzez FB, google maps, telefoniczne oraz z aplikacji mobilej.
Pomysł na system zrodził się jeszcze w zeszłym roku.
– Procedura zarezerwowania stolika w restauracji wyglą da ci ągle tak samo jak kilkadziesiąt lat temu. Należy wykonać telefon, mieć nadzieję, że zostanie on odebrany i dokonać rezerwacji – mówi Mariusz Piórkowski, współtwórca aplikacji MojStolik.pl – Czasy się zmieniły, dziś każdy ma przy sobie smartfona, a każda restauracja stronę internetową, czemu zatem nie dokonać rezerwacji za pomocą urządzenia mobilnego?
Architekci aplikacji po gruntownej analizie pomysłu zrezygnowali z utworzenia narzędzia przeznaczonego jedynie dla gości restauracji. Aby w pełni wykorzystać potencjał relacji między gościem i restauracją MojStolik.pl został zaprojektowany i wykonany w dwóch etapach.
W pierwszej fazie w styczniu 2019 roku platforma została zaoferowana restauratorom jako elektroniczna książka rezerwacji.
– Platforma MojStolik.pl zastępuje papierową książkę rezerwacji tabletem, na kt ó rym zapisywany jest komplet danych o rezerwacjach. Zintegrowanie wszystkich kanałów komunikacji (Facebook, Aplikacja Mobilna, Google, Google Maps, telefon) powoduje, iż restauratorzy w jednym miejscu mogą zarządzać rezerwacjami w czasie rzeczywistym i budować bazę danych gości restauracji – tłumaczy Mariusz Piórkowski.