Podlaska Marka Roku 2009
Opublikowano: 23-10-2009
1 października ruszyła VI edycja konkursu Podlaska Marka Roku 2009, którego organizatorem jest Marszałek Województwa Podlaskiego. Już niebawem okaże się jakie Smaki, Miejsca,
Produktyi Przedsięwzięcia, cieszą się największym uznaniem kapituły konkursowej
oraz mieszkańców Podlasia. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 31 stycznia 2010r.
O tytuł „najlepszego z najlepszych” w tym regionie, mogą walczyć przedsiębiorcy, lokalni
producenci, a także artyści, samorządy, instytucje oraz animatorzy wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, przyczyniających się do kształtowania pozytywnego wizerunku Podlasia.
Zasady konkursu (wyciąg z regulaminu):
Celem Konkursu Podlaska Marka Roku jest wyłonienie i wypromowanie kulinariów, miejsc, przedsięwzięć oraz produktów i usług, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory
i związki z województwem podlaskim, reprezentują nieprzeciętny poziom, budując pozytywny wizerunek regionu.
Tytuł Podlaskiej Marki Roku przyznawany jest w czterech kategoriach: Smak, Miejsce, Przedsięwzięcie oraz Produkt.
– W kategorii Smaków tytuł Podlaskiej Marki Roku rywalizują produkty spożywcze, potrawy,
napoje i kulinaria wytwarzane na terenie województwa podlaskiego w roku kalendarzowym,
za który przyznawana jest nagroda.
Kategoria Smak podzielona jest na dwie podkategorie: „Mały Producent” – do 9 zatrudnionych pracowników oraz „Duży Producent”– 10 i więcej zatrudnionych pracowników.
– W kategorii Miejsce o tytuł Podlaskiej Marki Roku rywalizują obiekty przyrodnicze i budowlane
powstałe w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda lub powstałe wcześniej,
ale funkcjonujące w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda.
– Kategoria Przedsięwzięcieobejmuje imprezy oraz inicjatywy o charakterze kulturowym, naukowym, społecznym, historycznym, turystycznym lub innym, które odbyły się na terenie województwa podlaskiego w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda.
w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda.
Regulamin
Rejestracja:
Wszyscy przedstawiciele firm działających na terenie województwa podlaskiego, a także organizacji non-profitoraz osoby fizyczne, zainteresowani udziałem w konkursie, muszą wypełnić ankietę rejestracyjną (przedstawioną niżej) i wysłać ją drogą pocztową do 31 stycznia 2010 r. na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Referat Promocji
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
z dopiskiem: Podlaska Marka Roku 2009
Uwaga– ankietę rejestracyjną należy przesłać w formie papierowej, podpisując wszystkie wymagane zasadami konkursu oświadczenia. W miarę możliwości warto przesłanie ją również
w wersji elektronicznej (z elektronicznymi wersjami zdjęć związanych ze zgłoszeniem).
Ankieta zgłoszeniowa
– statuetka „Liść Dębu”
– refundacja akcji promocyjnej w mediach
– możliwość wykorzystania hasła i znaku graficznego konkursu w celach promocyjnych
– promocja laureatów w ramach przedsięwzięć, których inicjatorem lub współorganizatorem
jest Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, w tym:
– na stronie internetowej, która wystartuje na początku 2010 r. (www.podlaskamarka.pl);
– publikacjach promocyjnych: specjalnym katalogu konkursowym, dodatkach prasowych, ulotkach;
– imprezach promocyjnych, np. Urodziny Województwa, Studio Lato Radia Białystok,
prezentacje w innych regionach kraju i innych
Swój wkład w nagrodzenie uczestników konkursu będą mięli także pełnoletni mieszkańcy regionu.
Na podstawie oddanych przez nich głosów, wyłonieni zostaną laureaci, którzy otrzymają Nagrodę Podlaskich Konsumentów. Wszyscy, którzy wezmą udział w głosowaniu, mają szansę
na nagrody rzeczowe. Plebiscyt wystartuje w lutym 2010.