Prezes ZPPM: Moda na ekologię nie omija mleczarstwa
Opublikowano: 20-07-2010


Szef Związku uważa także, że inwencja i innowacje produktowe są ograniczone jedynie dostępnym budżetem, więc trudno przewidywać na jakie pomysły wpadną specjaliści z działów R&D i co nowego będziemy spotykać na półkach sklepowych nawet za kilka miesięcy, ale kilka zmian daje się dostrzec już dziś.
– Przede wszystkim co raz większą popularność zdobywają produkty funkcjonalne – w tej chwili nie jest to żadna nowość, ale niektórzy dopiero teraz zdołali włączyć tego typu produkty do swojego asortymentu – mówi prezes Hydzik.
– Po drugie dostrzegam znaczne poszerzenie oferty w ramach poszczególnych kategorii produktowych – ilość dostępnych wersji smakowych jednego produktu u niektórych producentów jest wręcz niewiarygodna – twierdzi Marcin Hydzik.
Trzecią istotną sprawą są innowacje opakowaniowe. – Być może jeszcze nie ma ich zbyt wielu, a do niektórych już się po prostu przyzwyczailiśmy, ale tutaj widzę szerokie pole do walki o konsumenta – uważa prezes ZPPM-u.
Źródło: portalspozywczy.pl