Sieć Piotr i Paweł wprowadza do oferty produkty marki własnej
Opublikowano: 13-08-2010


Produkty pod marką własną sieć będzie sprzedawać pod logo „Piotr i Paweł", co dodatkowo ma uwiarygodnić ich wysoką jakość. Operator będzie promował własną linię wyrobów hasłem „Zawsze jakość Piotr i Paweł".
Na opakowaniach „kolekcji" produktów sieciowych dominuje kolor brązowy nawiązujący do logotypu sieci, do tego oszczędna nowoczesna grafika i liternictwo, które ma dostarczyć klientom jasnej informacji o towarze.
Pod marką własną „Piotr i Paweł" klienci mogą już kupić sałatki (jarzynową, jajeczną, porową, hawajską, z tuńczykiem i ze śledziem), a także zestawy sałatkowe (grecki, z mozzarellą, z serem wędzonym i z tuńczykiem). W ofercie z kategorii produktów świeżych są także pizze (4 sery, capricciosa, z salami, wegetariańska), sery smażone (z kminkiem oraz bez kminku). Sieć proponuje także wyroby garmażeryjne, takie jak pierogi do odgrzania (ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, z serem) oraz pyzy drożdżowe.
W najbliższym czasie do sklepów poznańskiej sieci mają trafić oznaczone logo „Piotr i Paweł" jajka (w tym m.in. z chowu ściółkowego, z wolnego wybiegu), a także soki z pomarańczy i jabłek.
Sieć sklepów Piotr i Paweł liczy obecnie ponad 70 sklepów. Placówki sieci zanotowały w I kw. 2010 r., w porównaniu z tym samym okresem roku 2009 wzrost obrotów o 25 proc.
Źródło: portalspozywczy.pl