Otard po raz kolejny w Modrym Lesie

Opublikowano: 17-08-2010

gbli_choszczno_male.jpgW dniach 10-11 sierpnia odbył się w Choszcznie trzeci turniej z cyklu Rolex Golf Business League Invitational. Rozgrywkom od początku towarzyszy marka francuskiego koniaku Otard, dlatego i tym razem nie zabrakło jej na polu golfowym Modry Las G&CC.

Modry Las – pole zaprojektowane przez Gary’ego Player’a, jednego z najlepszych w historii golfistów świata – to kompleks golfowy o powierzchni 130 ha. Jest on położony na malowniczym terenie w sąsiedztwie modrego, brzozowo-sosnowego lasu. Piękne krajobrazy stanowiły tło dla trzeciego turnieju z cyklu Rolex Golf Business League Invitational.

W rozgrywkach wzięło udział 46 zawodników, którzy walczyli o zwycięstwo w Choszcznie oraz o miejsca w rankingu generalnym Race to Algarve. Dziesięciu golfistów z najlepszymi wynikami w całym cyklu, pod koniec roku weźmie udział w zawodach w Portugalii.

gbli_choszczno_male_1.jpgTurniej został rozegrany w kategorii stableford netto oraz w trzech kategoriach hcp. Krzysztof Kazimieruk, z 39 punktami, uzyskał najlepszy wynik w klasyfikacji ogólnej. Kolejno drugie i trzecie miejsce zajęli Piotr Wierzbicki (35 pkt.) oraz Marian Ciaciura (34 pkt.).

Krzysztof Kazimieruk triumfował także w grupie zawodników z hcp 12,1-24. Marian Cieciura natomiast okazał się najlepszy w klasyfikacji 0-12 hcp. Kategoria hcp 24,1-36 przyniosła zwycięstwo Andrzejowi Rosłańcowi (29 pkt.).

Stałym elementem cyklu Rolex Golf Business League Invitational jest uroczysty bankiet. Podczas kolacji wręczona został nagroda dla golfistki z najlepszym wynikiem rundy. Triumfowała Katarzyna Kaźmierczyk.

11. sierpnia wręczone zostały puchary w klasyfikacji generalnej. Podczas cyklu nie mogło zabraknąć konkursów, które na stałe wpisały się w harmonogram  Rolex Golf Business League Invitational. W Rolex Nearest to the Pin największą precyzją wykazał się Janusz Kotynia, natomiast najdalsze uderzenie w BMW Longest Drive oddał Sławomir Komonski.

Luksusowy koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest golf.

Wyłącznym dystrybutorem koniaku Otard w Polsce jest Bacardi – Martini Polska Sp. z o.o.