Good Food po nowemu
Opublikowano: 29-09-2010


Spółka spod Poznania jest na polskim rynku prekursorem produkcji wafli ryżowych, działa od blisko 20 lat, poszerzając z roku na rok grupę miłośników zdrowego stylu odżywiania, świadomie sięgających po naturalne, świeże i smaczne dietetyczne przekąski.
Ważna zmiana
– Jesteśmy wierni tradycji naszej firmy, wzbogacamy ciągle ofertę i przede wszystkim staramy się spełniać oczekiwania konsumentów – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food S.A. – Dlatego tak ważne było dla nas wprowadzenie nowych opakowań, uwzględniających wygodę odbiorców naszych produktów. Opakowania ośmiu podstawowych rodzajów wafli są bardziej czytelne, mają lepiej widoczne oznakowanie, wskazujące na najbardziej wartościowe cechy produktu. Mamy nadzieję, że nowe opakowania będą zwracać uwagę konsumentów, zapadną im w pamięć, staną się rozpoznawalne i podkreślą doskonałą jakość naszych wafli– dodaje przedstawiciel Good Food.
Nowe opakowania, nowe logo
Nowy wygląd zyskały opakowania wafli ryżowych Naturalnych, z Kukurydzą, z Solą morską, z Musli, ze Słonecznikiem, z Soją, z Orkiszem i Wieloziarniste.
Istotną zmianą widoczną na nowych opakowaniach jest też zastąpienie nowym znakiem dotychczasowego logotypu firmy.
– Chcemy być postrzegani jako pionier, który wprowadził na rynek nowy, zdrowy trend w odżywianiu, ale jednocześnie komunikujemy, że zmieniamy się, by sprostać wymaganiom konsumentów. Zarówno tych, którzy nas znają i cenią, jak i tych, których chcemy do siebie przekonać – podsumowuje Jarosław Lis.
Good Food S.A., Skórzewo, ul. Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl.
GOOD FOOD S.A. zajmuje się produkują i dystrybucją zdrowej żywności, której główną grupą produktową są wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły jej bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces. GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii.
Good Food S.A. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.