Rodzinne granie przy Telepizzy

Opublikowano: 08-10-2010



Więzy rodzinne z dziećmi należy budować już od najmłodszych lat. Wolny czas spędzany z rodzicami to dla nich niesamowita frajda. Takie chwile należy celebrować. Najlepiej te niezapomniane momenty spędzić na Wieczorze Gier Rodzinnych zajadając wyśmienite smakołyki z Telepizzy.

telepizza001.jpg

„Dzieci tak szybko rosną, że ani się obejrzycie, jak wyfruną z domu w swoje własne życie. – mówi Dorota Zawadzka, psycholog rozwojowy, ambasadorka kampanii. – Spędzajcie z nimi jak najwięcej czasu na poznawaniu siebie, na dzieleniu się dobrymi emocjami. Zacznijcie od zarezerwowania jednego wieczoru w tygodniu tylko dla rodziny – Wieczoru Gier Rodzinnych, bo to nie tylko wspólna zabawa. To także rozmowa, śmiech, a przede wszystkim wspaniałe uczucie bycia razem, bycia silną rodziną.”– dodaje.

Aby zorganizować wyjątkowy wieczór, wystarczy wybrać odpowiednią grę rodzinną i sięgnąć po ulubione potrawy z hiszpańskiej pizzeri.  Drewniana wieża Jenga, gra Tabu czy Monopoly to tylko niektóre z gier to tylko niektóre z gier stworzonych przez firmę Hasbro.



– Rodziny są we wszystkich krajach gdzie funkcjonuje Telepizza. Najważniejszą grupą klientów są dzieci, które uwielbiają jeść pizzę, a dostawa do domu pozwala im w sposób nieskrępowany w porównaniu do wizyty w tradycyjnej pizzerii cieszyć się radością zabawy ulubionymi zabawkami, jedzenia pysznej pizzy i spędzania czasu z rodzicami.
– tłumaczy Dariusz Bąk , dyrektor generalny Telepizza Poland. – Nawiązanie współpracy cross-marketingowej z Hasbro, która stworzyła niemal kultowe gry jak np. Monopoly czy Jenga, jest doskonałym uzupełnieniem działań podejmowanych przez Telepizzę. W ramach obecnej współpracy wystarczy kupić grę Hasbro w Tesco aby móc zjeść olbrzymią pizzę Max z Telepizzy i spędzić naprawdę radosny wieczór z dzieciakami w domu. Jestem przekonany że kto raz spróbuje ile taki wieczór daje radości, nie raz będzie wracał do tej formuły spędzania czasu z najbliższą rodziną czy też przyjaciółmi w domu – mówi Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizza Poland.

Czas wspólnie spędzany na graniu i jedzeniu to wyjątkowe chwile, które zapewnić nam mogą Hasbro wraz z Telepizzą. W październiku na fanów gier czekają nie lada promocje.  Od 28 października do 9 listopada 2010 roku za każdą zakupioną w Tesco grę Bitwa Morska lub Monopoly Standard otrzymają zaproszenie na MAX pizzę z Telepizzy!

Wieczór Gier Rodzinnych jest kampanią firmy Hasbro, producenta zabawek i gier planszowych. Kampania ma na celu zachęcenie rodziców do budowania przyjaznych relacji z dziećmi już od ich najmłodszych lat.  Zabawa w gry planszowe jest doskonałym sposobem na miło spędzony czas i wzajemne poznanie. Start: wrzesień 2010r.

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia czy od niedawna również Chiny. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 120 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.