MAKRO, HoReCa i „Idealny Biznes”
Opublikowano: 26-10-2010

Z myślą o właścicielach i pracownikach mikro – i małych przedsiębiorstw z branży HoReCa we wrześniu wprowadzono szkolenie z zakresu "Pozyskiwania funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży gastronomicznej". Atutem nowego modułu jest skumulowanie bardzo rozległego obszaru wiedzy oraz niezwykle przystępna forma prowadzonych zajęć. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą teoretyczną i wyposażenie ich w praktyczne umiejętności, które pozwolą na samodzielne pozyskanie dotacji. Szkolenie prowadzi wybitny trener posiadający ogromne doświadczenie związane z zagadnieniami pozyskiwania funduszy unijnych. Dotychczas odbyło się jedno szkolenie z nowego tematu, jednak ilość zgłoszeń świadczy o dużym zainteresowaniu zagadnieniem dofinansowania.
Ciekawą, nową propozycją jest także szkolenie „System HACCP dla gastronomii”, podczas którego uczestnicy poznają podstawowe definicje, zasady systemu oraz jego procedury, a także dowiedzą się jak skutecznie wdrożyć system i jak prowadzić niezbędną dokumentację.
Ponadto, od 25 października br. oferta szkoleń dla branży gastronomicznej zostanie wzbogacona o trzy całkiem nowe, atrakcyjne tematy.
Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorców przygotowano trzy nowe moduły szkoleń z zakresu nowoczesnych rozwiązań i technik kulinarnych:
• „Kuchnia orientalna”
• „Polska Kuchnia Regionalna”
• „Pięć dań z wołowiny i cielęciny”
Wszystkie szkolenia kulinarne będą odbywały się w warszawskim MAKRO Centrum Rozwoju Firm, natomiast szkolenia z pozostałych modułów zaplanowano w różnych regionach Polski.
oraz ich pracowników
IDEALNY BIZNES

W styczniu br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło projekt szkoleniowy “Idealny Biznes” – ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych. W okresie od lipca do września przeprowadzono łącznie 38 szkoleń, w których wzięło udział w sumie 614 osób z całej Polski.
Ogółem, od uruchomienia projektu przeszkolono ponad 2, 5 tysiąca osób podczas 162 szkoleń, w tym 1150 osób z sektora handlu detalicznego oraz 1456 osób z sektora HoReCa.
Zainteresowanie szkoleniami nadal rośnie, a uczestnicy bardzo dobrze oceniają program oraz prowadzących, przyznając w ankietach oceny w granicach 4,3 – 5,0.
Więcej informacji o najbliższych szkoleniach znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl. Na stronie dostępne są również wszelkie szczegółowe informacje na temat projektu oraz formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
***
MAKRO Cash & Carryjest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 31 hal (w tym dwie hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie i w Lesznie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7, 5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.