Nowy producent na rynku FMCG

Opublikowano: 24-11-2010

bohemia_foto.jpgNa polski rynek FMCG trafia nowa marka napojów alkoholowych dystrybuowanych przez firmę Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. Asortyment, jakościowe wina spokojne oraz wina musujące pochodzące ze słonecznych, południowych Moraw, przeznaczony dla super i hipermarketów, dyskontów, a także mniejszych sklepów oraz restauracji.

Bohemia Sekt to marka niedostępna do tej pory na polskim rynku, choć to jeden z największych producentów wina w Europie, którego tradycja sięga już 1945 roku. Znany w rodzimych Czechach jako "Bohemka", obok kilkudziesięciu win spokojnych, proponuje trzy linie jakościowe win musujących – premium, specialities oraz prestige (linia przeznaczona m.in. do restauracji i hotelowych barów). Pod tymi nazwami kryje się aż jedenaście szampańskich win extra wytrawnych (extra brut), mocno wytrawnych (brut), wytrawnych (sec) i półwytrawnych (demi sec), białych, czerwonych i różowych, produkowanych metodą charmat lub tradycyjną szampańską.

Z kolei wina spokojne proponowane przez firmę Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. to cztery marki pochodzące prosto z południowych Moraw: Habánské sklepy, Chateau Bzenec, Vino Mikulov oraz Winnica Pavlov. To kilkadziesiąt win wytrawnych w białej, czerwonej i różowej odsłonie.

Uroczysta premiera marek oferowanych przez firmę Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. odbyła się w Poznaniu na początku listopada 2010 roku na vipowskim pokazie filmu "Skrzydlate Świnie" z udziałem znakomitej obsady aktorskiej. To mocny start na rynku, szczególnie że przyjęta strategia marketingowa zakłada udział firmy w wielu tego typu eventach – dodaje Anna Kaliszan, wiceprezes zarządu firmy Bohemia Sekt Polska sp. z o.o.

Więcej o Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. oraz informacje dla dystrybutorów znaleźć można nawww.bohemiasekt.pl.