Promocja polskich produktów szansą dla polskich producentów

Opublikowano: 10-03-2011



W środę 8 marca w Agencji Rynku Rolnego odbyła się konferencja pt. ,, Działania promocyjne na rynkach wybranych produktów rolnych”. W dyskusji udział wzięli przedstawiciele grup i stowarzyszeń polskiego przemysłu spożywczego prężnie działających na polskim rynku, a gościem specjalnym był Pan Klaus – Dieter Borchardt z Komisji Europejskiej, który przede wszystkim zwrócił uwagę na potrzebę stworzenia wspólnej marki dla polskich wyrobów.

logo_upemi.jpg

UPEMI podjęło dyskusje związane z nagłą potrzebą budowy spójnego wizerunku polskiej żywności oraz stale rosnącej potrzeby jej promocji. 


Prezes UPEMI, Wiesław Różański poprzez wieloletnią działalność na arenie międzynarodowej  promując polskie wyroby i markę zwrócił uwagę, iż obecnie panujący system oceny i przyznawania środków na kampanie promocji żywności posiada wiele barier  np. długotrwałość procedury aplikowania o środki.

Dodatkowo kwestia stworzenia jednego, spójnego systemu obejmującego wszystkie grupy produktów spożywczych to krok w kierunku ujednolicenia oraz umocnienia pozycji na polskim rynku. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że obowiązujące krajowe systemy jakości prowadzą do dużego rozproszenia a najważniejsze jest to by utworzyć jeden system obowiązujący  dla wszystkich grup produktów spożywczych– zaznacza Wiesław Różański, Prezes UPEMI.