DP Polska S.A. i Domino’s Pizza członkiem BPCC
Opublikowano: 05-07-2011

DP Polska S.A., należąca do brytyjskiej firmy DP Poland PLC i będąca właścicielem licencji Master Franchise na rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku, dołączyła do grupy partnerów biznesowych Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej.
DP Polska S.A. dołączyła do grona firm zrzeszonych w British Polish Chamber of Commerce. Spółka należy do notowanej na londyńskiej giełdzie brytyjskiej firmy DP Poland PLC i odpowiada za rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce.
„Członkostwo w BPCC daje nam wiele możliwości i z pewnością pomoże nam w rozwoju sieci Domino’s Pizza na polskim rynku. Swobodny dostęp do partnerów organizacji, jak i rzetelnych informacji oraz wiedzy na temat aktualnej sytuacji na rynku, umożliwi nam na bieżąco dostosowywać ofertę do potrzeb naszych klientów” – powiedział Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska S.A. „Nasza spółka-matka, DP Poland PLC, jest firmą brytyjską, która działa na tamtym rynku, więc można powiedzieć, że mamy brytyjskie korzenie. Dlatego też, między innymi, zdecydowaliśmy się na członkostwo w organizacji, która wspiera współpracę pomiędzy Polską a Wielką Brytanią.” – dodaje Maciej Jania.
Brytyjsko Polska Izba Handlowa (BPCC) specjalizuje się w kreowaniu i rozwijaniu relacji biznesowych pomiędzy Polską a Wielką Brytanią, m.in. poprzez promocję handlu oraz wsparcie stosunków gospodarczych i kulturalnych między tymi krajami. Zrzesza blisko 500 członków – firm zarówno z sektora przemysłowego, jak i handlowego oraz usługowego. Należy do Council of British Chambers of Commerce in Europe (COBCOE), niezależnej organizacji, która skupia i reprezentuje brytyjskie izby handlowe z ponad 30 krajów europejskich.
BPCC utrzymuje bliską współpracę z instytucjami rządowymi i organizacjami gospodarczymi na terenie Polski i Wielkiej Brytanii. Dba o komunikację miedzy partnerami m.in. za pośrednictwem wewnętrznego portalu www.bpcc.org.pl, na którym firmy mają możliwość wypromowania swoich produktów i usług. Bezpośredni dostęp do 500 firm członkowskich oraz ponad 200 000 kontaktów biznesowych ułatwia przepływ informacji, dzielenie się praktykami i zdobytym doświadczeniem.