Dociekliwi znowu w akcji! Druga odsłona kampanii jakościowej McDonald’s Polska
Opublikowano: 02-09-2011

McDonald’s Polska prowadzi obecnie ogólnopolską kampanię informacyjną, której celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat produktów McDonald’s – ich naturalnych składników, procesu przygotowania oraz wysokiej jakości i wartości odżywczych.
Bohaterowie kampanii to dwójka młodych przyjaciół. Są dociekliwi i nie zadowalają się obiegowymi twierdzeniami. Wolą sami przekonać się, gdzie leży prawda. Nasi przyjaciele stawiają sobie za cel poznanie faktów o produktach McDonald’s. Efekty ich dociekań są przedstawiane w kolejnych spotach telewizyjnych.
Po prezentowanych w ostatnich dniach hamburgerach przyszedł czas na kolejny z flagowych produktów McDonald’s. Tym razem Dociekliwi sprawdzają z czego zrobione są frytki. Aby dotrzeć do źródła wybierają się do Lęborka, gdzie znajduje się zakład produkcyjny Farm Frites – dostawcy sieci McDonald’s. Zainteresowani szczegółami są odsyłani do strony internetowej www.dociekliwi.pl. Mogą tam znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, wypowiedzi ekspertów, a także spoty telewizyjne.
Spoty reklamowe są emitowane telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP) oraz w Internecie (m.in. o2.pl, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl). Kampania będzie również promowana w restauracjach McDonald’s..
Kreację oraz kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa oraz Tribal DDB, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Udział ekspertów oraz organizację wizyt w restauracjach zapewnia agencja 24/7PR.