Leśne Runo otworzy kolejną restaurację
Opublikowano: 15-03-2012

Leśne Runo S.A., spółka zarządzająca siecią barów restauracyjnych zlokalizowanych przy głównych trasach komunikacyjnych, wygrało przetarg na kolejną lokalizację przy stacji paliw Orlen. Nowa restauracja otwarta zostanie w Boguszynie przy drodze krajowej nr 8.
Wygrany przetarg umożliwi spółce otwarcie szesnastej restauracji Leśnego Runa. Nowa inwestycja zrealizowana będzie w Boguszynie, w pobliżu granicy z Czechami, przy drodze krajowej nr 8 na popularnej trasie z Wrocławia przez Kudowę Zdrój do czeskiej Pragi. To kolejna restauracja przy stacji koncernu PKN Orlen.
„Dynamicznie rozwijamy sieć barów restauracyjnych serwujących tradycyjne dania kuchni polskiej. W Boguszynie otworzymy już dziewiątą restauracje Leśnego Runa przy Orlenie, który stał się dla nas strategicznym partnerem, ale oczywiście nie zamykamy się na możliwość współpracy z innymi koncernami” – mówi Tomasz Sztylko, specjalista ds. rozwoju sieci Leśne Runo.
Sieć barów restauracyjnych Leśne Runo dynamicznie się rozwija. W tym roku spółka planuje pozyskać przynajmniej trzy-cztery nowe lokalizacje. Inwestycja w Boguszynie to pierwsza z nich. Rozbudowa sieci odbywa się w kluczowym dla spółki momencie w związku z odbywającymi się w czerwcu Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ramach przygotowań do przyjazdu kibiców planowana jest także rozbudowa jednego z najpopularniejszych lokali Leśnego Runa, a także modernizacja kilku pozostałych.
Spółka od momentu pojawienia się w połowie zeszłego roku nowych właścicieli, stabilnych akcjonariuszy, tj. notowanego na GPW Powszechnego Towarzystwa Inwestycyjnego oraz funduszu Tar Heel Capital, przeszła szereg zmian restrukturyzacyjnych. Zamknięto nierentowne lokale, a otwarte zostały restauracje w nowych obiecujących lokalizacjach. Na dalszy rozwój sieci spółka Leśne Runo S.A. pozyskała pieniądze w drodze oferty prywatnej o wartości 500 tys. zł, która zakończyła się w grudniu ubiegłego roku. W kwietniu spółka planuje debiut na rynku NewConnect, co jest kolejnym krokiem w realizacji strategii prowadzącej m.in. do wzrostu rozpoznawalności marki.