Trwa II edycja akcji „Warszawy od Kuchni”

Opublikowano: 26-03-2012

Do końca marca właściciele lokali mogą zgłosić się do akcji rekomendującej warszawskie restauracje „Warszawa od Kuchni”.

wawaodkuchni002

 

Celem akcji jest przedstawienie gastronomii, jako produktu turystycznego miasta, zarekomendowanie najlepszych warszawskich restauracji, promowanie regionalnych potraw warszawskich, prezentacja kuchni z różnych regionów Świata, wytyczenie gastronomicznych tras w mieście, przekierowanie strumienia turystów do miejsc o sprawdzonej renomie.

wawaodkuchni001

Restauracje, które chcą zostać uczestnikiem akcji wpłacają opłatę manipulacyjną, wysyłają formularz zgłoszenia oraz przekazują organizatorowi ostemplowany bon konsumpcyjny o wartości 400 zł, który zostanie przekazany jednemu z jurorów. Szczegółowe informacje na temat etapów akcji znajdują się na stronie www.warszawaodkuchni.com. Juror odwiedza restauracje i wystawia recenzję zawierającą opis:

  • menu: forma prezentacji menu,
  • lokalu: klimat, aranżacja wnętrz, toalety,
  • jakość obsługi: czas oczekiwania na obsługę, umiejętność doradzania klientowi w wyborze dań, znajomość języków obcych przez obsługę, wygląd personelu (uniformy służbowe, higiena osobista), sposób podawania rachunku,
  • dań: forma podania, wygląd posiłku, smak,
  • dodatkowo premiowane: danie specjalne zakładu oraz obecność dań kuchni warszawskiej w menu.

Jurorami akcji są eksperci z Warszawskiej Izby Przedsiębiorców oraz znamienite osoby ze świata kultury, polityki i mediów. W 2012 roku zostaną zaproszeni również warszawscy blogerzy kulinarni. Członkowie Kapituły oceniają lokale na formularzach oceny, na podstawie, których Kapituła dokona ostatecznej oceny i rekomendacji lokali.

Wszyscy laureaci otrzymują statuetkę ZŁOTY WIDELEC i godło promocyjne, którym mogą posługiwać się w swoich działaniach promocyjnych. Ogłoszenie wyników odbędzie się 2 czerwca 2012r. na Gali tydzień przed rozgrywkami EURO 12.

Organizatorem akcji jest Warszawska Izba Przedsiębiorców, partnerem Bank BGŻ, a patronem medialnym są Echo Miasta i NaszeMiasto.pl.