MAKRO Cash & Carry sponsoruje znany show telewizyjny “MasterChef”
Opublikowano: 10-07-2012

MAKRO Cash & Carry zostało głównym sponsorem znanego, kulinarnego show telewizyjnego “MasterChef’, który w Polsce będzie emitowany po raz pierwszy jesienią tego roku na antenie stacji TVN. „MasterChef” jest jednym z najpopularniejszych reality show poświęconych gotowaniu. Aktualnie produkowany jest w ponad 35 krajach na świecie.
– Sponsoring programu „MasterChef” to kolejny krok w promocji gotowania przez MAKRO. Nasza sieć, jako platforma zakupowo-edukacyjna służy ludziom, których pasją są kulinaria, w tym również wiodącym polskim szefom kuchni. MAKRO organizuje szkolenia dedykowane branży Horeca oraz warsztaty dla blogerów kulinarnych. W tym roku we współpracy z samorządami 12 miast sieć promuje również lokalną gastronomię poprzez plebiscyt „Korona Smakosza”. W ramach tej akcji konsumenci wybierają najlepsze lokale gastronomiczne. Jestem przekonany, że „MasterChef” umożliwi MAKRO zaprezentowanie swoich kulinarnych kompetencji jeszcze większej liczbie odbiorców – mówi Jose Bonito, Dyrektor Marketingu MAKRO.
„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych reality show poświęconych gotowaniu. Jego uczestnicy konkurują między sobą o tytuł Mistrza Kuchni. Obecnie show produkowany jest w ponad 35 krajach świata, co wpłynęło na dużą rozpoznawalność marki.
Castingi do programu zostały już przeprowadzone w hurtowniach MAKRO w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie. Program będzie emitowany na antenie TVN jesienią br.
***
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku lat; posiada obecnie 41 hal (w tym jedenaście hal mniejszego formatu – MAKRO Punkt)). MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl