Martyna Wojciechowska w kampanii wrześniowej
Opublikowano: 16-09-2012

coffeeheaven wraz z Fundacją WWF Polska rozpoczynają 14 września kampanię, której ambasadorem jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska naturalnego. Celem organizatorów kampanii jest zachęcenie do świadomego wyboru kawiarni. Odwiedzając coffeeheaven Klienci otrzymają nie tylko najwyższej jakości kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel poprzez kupienie jednej z promowanych kaw.
Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak – Panda CHAI caffé latte. Będzie to kawa o charakterystycznej dla tej kategorii nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logotypem w kształcie pandy.
Kawy CHAI caffé latte są przez naszych stałych Gości najbardziej cenioną kategorią w naszym menu napojów. Budzą one wiele pozytywnych emocji i sprawiają, że Klienci szczególnie chętnie wracają do naszych kawiarni. Chcieliśmy pokazać wyjątkowość tych produktów robiąc coś unikatowego, czego w tej skali jeszcze nikt w naszej branży nie zrobił. – powiedziała Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee – Wyróżnikiem naszej kampanii jest jej prostota – wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jedną z 4 kaw CHAI caffé latte. Część dochodu z tych transakcji zostanie przekazana na cele Fundacji WWF Polska.
Jak zaznacza Dorota Szczerbicka, Wybór wyjątkowych partnerów i ambasadorów naszej kampanii był prosty i oczywisty – do współpracy zaprosiliśmy Fundację WWF Polska i Martynę Wojciechowską, których autorytetu i dorobku nie trzeba przedstawiać. Jesteśmy znani jako marka odpowiedzialna za otoczenie, w którym działamy, dlatego bardzo szybko zyskaliśmy ich poparcie.
Cieszymy się, że dzięki tej wspólnej akcji możemy zwrócić uwagę Polaków na rzadkie gatunki zwierząt oraz kwestię wpływu naszych codziennych wyborów na środowisko. Dobrobyt ponad 25 milionów ludzi zamieszkujących strefę równikową zależy od uprawy kawy. Jest to drugi najpopularniejszy towar w światowym handlu po ropie. Uprawa kawy, ze względu na to, że ma miejsce głównie w strefie równikowej – czyli w najcenniejszej przyrodniczo części świata – ma ogromny wpływ na środowisko. Dlatego tak ważne jest, aby zwracać uwagę na to jaką kawę kupujemy. – mówi Magdalena Dul-Komosińska, Dyrektor Zarządzający Fundacji WWF Polska. – W coffeeheaven sprzedawana jest kawa, która posiada ekologiczny certyfikat Rainforest Alliance. Tak więc osoby, które kupią kawy CHAI caffé latte realnie przyczynią się do ochrony przyrody, i to podwójnie: poprzez wybór ekologicznej kawy i wsparcie działań fundacji WWF Polska.
Kampania coffeeheaven i WWF symbolicznie rozpocznie się w piątek 14. września przed kawiarnią coffeeheaven na ul. Chmielnej 33 w Warszawie od ulicznego happeningu z udziałem Martyny Wojciechowskiej. Jego celem będzie zwrócenie uwagi na problem zagrożonego środowiska naturalnego i podkreślenie, że w niezwykle prosty sposób wsparcie dla ochrony zagrożonych gatunków zwierząt może wyrazić każdy. W trakcie happeningu zostanie zbudowana instalacja, którą przechodnie będą mogli uzupełniać, wkładając w odpowiednie dziurki słomki przeznaczone do picia napojów. 4800 takich słomek ułoży się we wzór przedstawiający zwierzęta będące inspiracjami dla napojów CHAI caffé latte – Tiger, Orca, Turtle oraz Panda. Instalacje zawisną przy wejściu do kawiarni coffeeheaven i będą przypominać o trwającej kampanii.
Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada.