Mamo! Zamień karpia na Łososia
Opublikowano: 29-11-2012

LIMITO S.A., firma która w marcu br. uruchomiła produkcję w jednym z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa ryb w Europie, wkrótce rozpoczyna 4 edycję kampanii outdoorowej. Będzie to trzecia kampania reklamowa z udziałem Roberta Sowy.
Z początkiem grudnia bieżącego roku startuje kampania outdoorowa Limito Seafood Delicatess z udziałem produktów z Łososia Norweskiego, sygnowanych przez Roberta Sowę. Mistrz Kulinarny użyczył własnego wizerunku na opakowania Steków z Łososia Norweskiego oraz Porcji z Łososia Norweskiego +20% GRATIS, które to zdobią tegoroczną kreację.
Hasło kampanii reklamowej „Mamo, zamień karpia na łososia” nawiązuje do wyjątkowych walorów zdrowotnych tej ryby, zalecanej przez specjalistów ds. żywienia dzieciom już od pierwszego roku życia.
Limito przypomina o tym, że danie z łososia norweskiego może stanowić wyszukany posiłek najwyższej jakości, obfitujący w wartości odżywcze, a jednocześnie prosty w przygotowaniu. Łosoś może być znakomitą alternatywą do tradycyjnych potraw rybnych w okresie świątecznym.
Podobnie jak w ubiegłych latach, dostawcą nośników jest STRÖER MEDIA Sp. z o. o.
Są one rozlokowane w strategicznych punktach na terenie największych miast Polski. Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią ich dobrą widoczność i dotarcie do licznej grupy konsumentów.