Sektor Drink & Bar na EuroGastro mocno oblegany
Opublikowano: 22-03-2013

Kolejna edycja EuroGastro może z powodzeniem zaliczać się do udanych. Podobnie jak w latach ubiegłych hale wystawiennicze MT odwiedziło wielu znakomitych gości. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się sprawdzone elementy targów. Jednak szczególną uwagę gości przykuwał nowy sektor tematyczny, po raz pierwszy prezentowany na EuroGastro „Drink & Bar”.
Przyciągnął przedstawicieli wiodących firm alkoholowych z Polski i z zagranicy, którzy zaprezentowali swoją ofertę alkoholi mocnych, win, piw oraz sprzętu i akcesoriów.
Alkoholowy segment tematyczny okazał się strzałem w dziesiątkę. Organizator, podążając za trendami na rynku przedstawionymi m.in. w najnowszych wynikach opracowania PMR pt. „Rynek HoReCa w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014”, wprowadził odrębny sektor „Drink & Bar”. Przywołane badania wskazują na popularność spożywania alkoholu przy posiłkach, co potwierdziło 51% badanych. Najczęściej wybierane jest piwo (55% badanych) i wino (34%), następnie wódka lub wódka zmieszana w drinku (10%). Odpowiadając na potrzebę dostarczania restauratorom informacji o bieżącej ofercie organizator umożliwił im to podczas targów.