Zapowiedź dużych zmian w czyściwach Tork
Opublikowano: 23-04-2013
Wybranie odpowiedniego czyściwa do przemysłu lub kuchni będzie od teraz jeszcze prostsze – będzie można się o tym przekonać odwiedzając stoisko marki Tork podczas najbliższych targów ISSA Interclean. Odwiedzający będą mogli zobaczyć także pokaz kulinarny Adama Chrząstowskiego, ambasadora marki Tork, i spróbować przygotowanych przez niego dań.
Tegoroczne targi ISSA Interclean będą dla marki Tork okazją do zaprezentowania ważnych nowości w segmencie czyściw profesjonalnych. Z wywiadów przeprowadzonych przez markę Tork wynika, że klienci korzystający z czyściw nie zawsze wiedzą, które czyściwo najlepiej wybrać, aby odpowiadało ono dokładnie ich potrzebom. Z tego powodu Tork zdecydował uprościć nazewnictwo czyściw. Dzięki tej zmianie już sama nazwa będzie dla klienta informacją, czy dane czyściwo jest dla niego odpowiednie. Dodatkowo, nowo zaprojektowane opakowania czyściw będą znacznie bardziej czytelne, dzięki czemu odnalezienie odpowiedniego modelu np. w magazynie będzie dużo szybsze.
Zmiany w Tork wiążą się również z ubiegłorocznym przejęciem przez SCA, właściciela marki Tork, europejskiej części firmy Georgia-Pacific. Przejęcie obejmuje także markę Lotus Professional, a produkty występujące dotychczas pod tym brandem już wkrótce dostępne będą na rynku jako produkty Tork.
Na stoisku Tork będzie można także przetestować nowy, mobilny dozownik Tork dla gastronomii – Tork Portable Mini Centrefeed Dispenser Dozownik można nie tylko zamontować w dowolnym miejscu w kuchni, ale także w razie potrzeby postawić na blacie tuż przy stanowisku pracy.
Dla gości stoiska przewidziano także degustację potraw przygotowywanych na miejscu przez Adama Chrząstowskiego – szefa kuchni krakowskiej restauracji Ancora oraz ambasadora marki Tork.