Czas na zmiany – czyli… konferencja Food Servisu

Opublikowano: 17-01-2014

23 stycznia 2014 r. w hotelu Sheraton w Warszawie pod egidą miesięcznika „Food Service” odbędzie się konferencja „Czas na zmiany – czyli oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii”.

baner_fb_403x403

 

Będzie to pierwsze tak prestiżowe spotkanie liderów opinii branży gastronomicznej w Polsce. Do poprowadzenia wykładów oraz udziału w panelach dyskusyjnych zaproszenie przyjęli m.in.: Adam Chrząstowski, szef kuchni restauracji Ancora; Marta Gessler, właścicielka restauracji Qchnia Artystyczna; Agnieszka Kręglicka, współwłaścicielka Kręgliccy – Restauracje i Catering; Ola Lazar, założycielka Gastronauci.pl; Joanna Ochniak, Women in WACS.

Lista prelegentów i panelistów znajduje się na stronie www konferencji.

W programiebloki tematyczne dotyczące różnych obszarów gastronomii:

Czas na PR – o nowoczesnej komunikacji marketingowej w gastronomii

Czas na współpracę – dostawca i restauracja – partnerstwo w marketingu gastronomicznym

Czas na świat – najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie

Czas na wnętrze – projektowanie komunikacji wizualnej w gastronomii: wnętrze, lokalizacja, design

Czas na internet – projektowanie komunikacji internetowej: social media, blogi, WWW

Czas na edukację – zagraniczne szkolenia dla polskich szefów polskich kuchni – dlaczego warto?

Czas na ludzi – budowanie wizerunku szefa w mediach

Czas na miejsce – kulinarny marketing regionu

Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie www.konferencje.media.com.pl/czasnazmiany

Liczba miejsc jest ograniczona, więc wszystkich zainteresowanych udziałem w tym spotkaniu zachęcamy do zgłaszania uczestnictwa.
Aby wziąć udział w konferencji prosimy wypełnić i odesłać formularz znajdujący się na www konferencji w zakładce Uczestnictwo.

Zapraszamy:
¬ właścicieli restauracji i hoteli,
¬ managerów,
¬ szefów kuchni,
¬ specjalistów ds. marketingu,
¬ przedstawicieli producentów i dostawców branży HoReCa,
¬ przedstawicieli mediów związanych z tematyką kulinarną,
¬ dziennikarzy, blogerów.

Scenariusz konferencji i prowadzenie: Agnieszka Małkiewicz (AM HoReCa Communications) i Agata Godlewska („Food Service”).

Szczegóły organizacyjne oraz warunki uczestnictwa w konferencji znajdują się na: www.konferencje.media.com.pl/czasnazmiany

 

Organizatorem konferencji jest firma VFP Communications, wydawca miesięczników:

„Food Service”, „Handel”, „Media & Marketing Polska” oraz dostawca informacji online.

belka_actual