Brak chętnych w Piekielnym Hotelu
Opublikowano: 31-03-2015

Małgorzata Rozenek usilnie promuje swój nowy program, który jak na razie nie zapowiada się na hit na miarę „Perfekcyjnej Pani Domu”. Mimo to, na antenie śniadaniowego magazynu TVN gospodyni „Piekielnego hotelu” przekonywała, że z nowej produkcji jest niezwykle dumna. Wiele wskazuje jednak na to, że chętnych do udziału w show wciąż brakuje. Podobnie jak widzów.

Z najnowszych danych opublikowanych na stronach serwisu wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność programu Rozenek jest niższa niż w przypadku konkurencji i wciąż spada. Liderem w niedzielnym popołudniowym paśmie jest Polsat i format „Nasz nowy Dom”. Więcej widzów niż TVN gromadzi też TVP1, która w tym czasie nadaje powtórki serialu „Strażacy” i teleturniej „Jaka to melodia?”. „Piekielny hotel” daje swojej stacji dopiero trzecią pozycję. Najwięcej widzów – 1,81 mln – oglądało pierwszy odcinek, drugi zgromadził przed telewizorami 1,56 mln, a trzeci 1,29 mln.
Wygląda też na to, że niewielkie jest również zainteresowanie potencjalnych uczestników programem. Ostatnią wizytę w „Dzień dobry TVN” Rozenek wykorzystała więc do tego, by zaapelować o zgłoszenia do „Piekielnego hotelu”.
– Ja bym bardzo serdecznie prosiła państwa, żeby zgłaszać się do naszego programu. Casting ciągle trwa – mówiła, przekonując, że warto.