III Konferencja szkoleniowa dla nauczycieli szkół hotelarskich

Opublikowano: 10-10-2009

logo_marka_2.jpg23-25 października 2009 r. Gdańsk Novotel Marina

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do nauczycieli hotelarstwa, marketingu i obsługi konsumenta.

Gdzie  i kiedy odbędzie się szkolenie?

Ponownie zapraszamy do hotelu Novotel Gdańsk Marina, malowniczo położonego i gwarantującego sprzyjające warunki szkoleniowe.

Szkolenie odbędzie się w dniach od 23 października 2009 r. (piątek) do 25 października (niedziela).

Za ile?

Koszt udziału w konferencji wynosi 560,00 zł.

Trenerzy:

Maria Bazylewicz-Radio,

Teresa Nowicka,

Jacek Piasta,

Sylwia Oparka

Program szkolenia

Szkolenie rozpocznie się w piątek (23 października) a zakończy w niedzielę (25 października).

Zaplanowaliśmy, w celu rzetelnej realizacji ćwiczeń, podział na grupy liczące nie więcej niż 30-35 osób.

W przypadku dużego zainteresowania szkoleniem, uczestnicy zostaną podzieleni na dodatkowe grupy. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy

uczestnik otrzyma drogą mailową ostateczny program wraz z informacją o przydzielonej grupie.

23 października 2009 (piątek)

14,00-15,50 zakwaterowanie uczestników konferencji

16,00-17,15 Teresa Nowicka

Warsztaty obejmujące omówienie i wykonanie projektu z czerwca 2009 r.

17,15-17,30 przerwa kawowa

17,30-18,45 Teresa Nowicka

Warsztaty obejmujące omówienie i wykonanie projektu z czerwca 2009 r.

19.00 kolacja

24 października 2009 (sobota)

8,00-9,00 śniadanie

9,00-11,30  Teresa Nowicka

cd. warsztatów obejmujących omówienie i wykonanie projektu z czerwca 2009 r.

11,30-12,00 przerwa kawowa 

  12,00-13,15  Sylwia Oparka

Jak pracować z pomocami dydaktycznymi – ćwiczenia: check in, check out, VIP Maria Bazylewicz-Radio

Wykład z prezentacją: 1.Room service.

2.Skrócona karta menu.

Ćwiczenia: obsługa VIPa w pokoju- zakąski specjalne 

13,15-14,30 Jacek Piasta

Ćwiczenia z elementów mieszanki marketingowej usług hotelarskich (Public relations. Promocja. Dystrybucja)

14,30-15,30 lunch

15,30-18,00 Maria Bazylewicz-Radio

Wykład z prezentacją: 1.Room service.

2.Skrócona karta menu.

Ćwiczenia: obsługa VIPa w pokoju- zakąski specjalne  Sylwia Oparka

Jak pracować z pomocami dydaktycznymi – ćwiczenia: check in, check out, VIP

Jacek Piasta

Ćwiczenia z elementów mieszanki marketingowej usług hotelarskich (Public relations. Promocja. Dystrybucja) 

19,00 kolacja

25 października (niedziela)

8,00-9,00 śniadanie

9,00 Wyjazd uczestników szkolenia

żródło: Hotelarze.pl