Odkryj prestiżowe marki z French Touch

Opublikowano: 21-09-2018

Od 14 września do 1 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch, podczas której można kupić francuskie produkty w atrakcyjnej cenie. W tym roku po raz pierwszy ramach projektu stworzono również aplikację Le Grand Luxe, dzięki której konsumenci mogą skorzystać z szerokiej oferty znanych i prestiżowych marek. 

Luksus narodził się w epoce Ludwika XIV, jednak dopiero w XVIII wieku przekształcił się w prawdziwy przemysł. Luksusowy produkt to przede wszystkim marzenia, które firmy sprzedają konsumentom, pobudzają w ten sposób zmysły i wywołują emocje. – Francja to niekwestionowany lider w dziedzinie wyrobów luksusowych – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. – Drzwi do tego eleganckiego świata otwierają francuskie perfumy, haute couture, szampan, eleganckie restauracje, nagradzane gwiazdkami Michelin, luksusowe nieruchomości i hotele. Luksus „made in France” polega na wyjątkowym połączeniu umiejętności, tradycji i najwyższych technik rzemiosła. Znane, prestiżowe marki prężnie rozwijają się również w Warszawie, dlatego postanowiliśmy przygotować ofertę dla bardziej wymagających klientów i  tak powstał Le Grand Luxe – dodaje rzeczniczka.

Aplikacja Le Grand Luxe pomaga w zlokalizowaniu najbardziej prestiżowych adresów w Warszawie. Wśród nich znajdziemy różne kategorie produktów od wyposażenia wnętrz, mody, urody, po restauracje i hotele. Podczas trwania akcji handlowej, partnerzy Le Grand Luxe przygotowali specjalne oferty dla konsumentów. Pełna lista marek i usług jest dostępna w aplikacji Le Grand Luxe, którą można pobrać bezpłatnie z Apple Store lub Google Play. Aplikacja zapewnia także dostęp do elektronicznej wersji magazynu La Belle Vie oraz luksusowego dodatku, gdzie konsumenci znajdą ciekawe informacje na temat partnerów projektu Le Grand Luxe. 

Więcej na http://frenchtouchlabellevie.pl/
https://www.facebook.com/FrenchTouchLaBelleVie/