Podlaska Marka Roku 2009

Opublikowano: 23-10-2009

untitled.bmp

1 października
ruszyła VI edycja konkursu Podlaska Marka Roku 2009, którego organizatorem jest Marszałek Województwa Podlaskiego. Już niebawem okaże się jakie Smaki, Miejsca,

Produkty
i Przedsięwzięcia, cieszą się największym uznaniem kapituły konkursowej

oraz mieszkańców Podlasia. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 31 stycznia 2010r.

O tytuł „najlepszego z najlepszych” w tym regionie, mogą walczyć przedsiębiorcy, lokalni

producenci, a także artyści, samorządy, instytucje oraz animatorzy wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, przyczyniających się do kształtowania pozytywnego wizerunku Podlasia.

Zasady konkursu (wyciąg z regulaminu):

Celem Konkursu Podlaska Marka Roku jest wyłonienie i wypromowanie kulinariów, miejsc, przedsięwzięć oraz produktów i usług, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory

i związki z województwem podlaskim, reprezentują nieprzeciętny poziom, budując pozytywny wizerunek regionu.

Tytuł Podlaskiej Marki Roku przyznawany jest w czterech kategoriach: Smak, Miejsce, Przedsięwzięcie oraz Produkt.

– W kategorii Smaków tytuł Podlaskiej Marki Roku rywalizują produkty spożywcze, potrawy,

napoje i kulinaria wytwarzane na terenie województwa podlaskiego w roku kalendarzowym,

za który przyznawana jest nagroda.

Kategoria Smak podzielona jest na dwie podkategorie: „Mały Producent” – do 9 zatrudnionych pracowników oraz „Duży Producent”– 10 i więcej zatrudnionych pracowników.

– W kategorii Miejsce o tytuł Podlaskiej Marki Roku rywalizują obiekty przyrodnicze i budowlane

powstałe w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda lub powstałe wcześniej,

ale funkcjonujące w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda.

– Kategoria Przedsięwzięcieobejmuje imprezy oraz inicjatywy o charakterze kulturowym, naukowym, społecznym, historycznym, turystycznym lub innym, które odbyły się na terenie województwa podlaskiego w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda.

– Kategoria Produkt obejmuje wyroby materialne i usługi wytwarzane przez firmy oraz wytwórców indywidualnych, wytwarzane na terenie województwa podlaskiego 

w roku kalendarzowym, za który przyznawana jest nagroda.

Regulamin



Rejestracja:

Wszyscy przedstawiciele firm działających na terenie województwa podlaskiego, a także organizacji non-profitoraz osoby fizyczne, zainteresowani udziałem w konkursie, muszą wypełnić ankietę rejestracyjną (przedstawioną niżej) i wysłać ją drogą pocztową do 31 stycznia 2010 r. na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Referat Promocji

ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

z dopiskiem: Podlaska Marka Roku 2009

Uwaga– ankietę rejestracyjną należy przesłać w formie papierowej, podpisując wszystkie wymagane zasadami konkursu oświadczenia. W miarę możliwości warto przesłanie ją również

w wersji elektronicznej (z elektronicznymi wersjami zdjęć związanych ze zgłoszeniem).



Ankieta zgłoszeniowa

Na zwycięzców konkursu czekają takie oto nagrody:

– statuetka „Liść Dębu”

– refundacja akcji promocyjnej w mediach

– możliwość wykorzystania hasła i znaku graficznego konkursu w celach promocyjnych

– promocja laureatów w ramach przedsięwzięć, których inicjatorem lub współorganizatorem

  jest  Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, w tym:

– na stronie internetowej, która wystartuje na początku 2010 r. (www.podlaskamarka.pl);

– publikacjach promocyjnych: specjalnym katalogu konkursowym, dodatkach prasowych, ulotkach;

– imprezach promocyjnych, np. Urodziny Województwa, Studio Lato Radia Białystok,

  prezentacje w innych  regionach kraju i innych

Swój wkład w nagrodzenie uczestników konkursu będą mięli także pełnoletni mieszkańcy regionu.

Na podstawie oddanych przez nich głosów, wyłonieni zostaną laureaci, którzy otrzymają Nagrodę Podlaskich Konsumentów. Wszyscy, którzy wezmą udział w głosowaniu, mają szansę

na nagrody rzeczowe. Plebiscyt wystartuje w lutym 2010.