Selgros Cash & Carry „Grudniowe spotkania ze smakiem”

Opublikowano: 13-12-2021

W grudniu restauratorzy z całej Polski będą mieli możliwość zaprezentowania i sprzedaży swoich produktów we wszystkich halach Selgros Cash & Carry. W gazetce promocyjnej Selgros można z kolei znaleźć specjalną ulotkę z dedykowaną ofertą ponad 130 restauracji oraz zniżki od dostawców cateringów dietetycznych.

Transgourmet i Selgros po raz kolejny podejmują działania na rzecz gastronomii. Jednym z nich jest wsparcie marketingowe przedsiębiorców z branży HoReCa poprzez udostępnienie im przestrzeni handlowej w halach sieci oraz przeprowadzenie akcji promocyjnej w gazetce Selgros.   

W grudniowe weekendy w halach Selgros w całej Polsce, w strefie za kasami pojawią się specjalne stoiska wypełnione lokalnymi potrawami i przetworami z pobliskich restauracji. Oprócz możliwości zakupienia szerokiej gamy produktów, klienci sieci będą mogli zamówić również catering na zbliżające się Święta Bożego Narodzeni. Łącznie w halach swoją ofertę zaprezentuje blisko 50 lokali gastronomicznych oferujących tradycyjną kuchnią polską oraz typowo świąteczne potrawy,  jak pierogi, ryby, pasztety czy bigos. Nie zabraknie również kuchni nowoczesnej, w tym sushi czy burgerów.

Ponadto ofertę ponad 130 restauracji można znaleźć w specjalnie przygotowanych ulotkach, dołączonych do gazetki promocyjnej dedykowanej klientom Selgros. Co istotne, w ulotce znalazły się także kody rabatowe na diety pudełkowe firm cateringowych, które codziennie zaopatrują się w Transgourmet Foodservice. Zasięg akcji jest bardzo duży – dzięki działaniom Transgourmet i Selgros oferta restauracji i firm cateringowych trafi do wszystkich klientów sieci w całej Polsce.

– Jesteśmy nie tylko wszechstronnym partnerem i czołowym dostawcą produktów dla gastronomii, ale także od wielu lat edukujemy i rozwijamy branżę HoReCa w Polsce. Poprzednie edycje akcji spotkały się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród klientów jak i restauratorów, którzy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Dlatego cieszymy się, że w tym roku po raz kolejny możemy udostępnić przestrzeń w halach Selgros naszym restauratorom, którzy na co dzień zaopatrują się u nas – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. 

Przy okazji świątecznych zakupów stoiska restauracyjne będzie można odwiedzić w halach Selgros jeszcze w dniach 17-19 grudnia.

** 

Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca Klientów gastronomicznych za pomocą własnej nowoczesnej floty samochodów ciężarowych z nowoczesnego Centrum Logistyczno-Magazynowego zlokalizowanego w Ożarowie pod Warszawą oraz sieci magazynów typu cross-dock w całej Polsce.  

Selgros Cash & Carry to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros Cash & Carry to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 19 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale). Marki handlowe Transgourmet i Selgros Cash & Carry należą do Transgourmet Polska. Spółka jest częścią międzynarodowego holdingu zajmującego się hurtową sprzedażą produktów żywnościowych. Udziałowcem Transgourmet Holding SE jest COOP – druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi. www.transgourmet.pl www.selgros.pl