Bacha chce zdobyć drugą pozycję w rynku deserów
Opublikowano: 17-05-2010
– Jeśli chodzi o segment jogurtów, to działania naszej firmy są nastawione na utrzymanie obecnej pozycji. Nie jest to dla nas strategiczna kategoria, aczkolwiek nie chcielibyśmy się z niej wycofywać. Chcemy utrzymać produkty, które mamy w tej kategorii – podkreśla przedstawiciel Bachy.
Działalność naszej firmy opiera się również, oprócz działań w produktach markowych na współpracy z sieciami w zakresie produkcji marek własnych. Jednym z głównych klientów jest dla nas sieć Biedronka, gdzie produkty wytwarzane przez Bacha Polska Sp. z o.o. są szeroko dostępne w kategorii jogurtów i deserów w bardzo przystępnej cenie – mówi Tamara Oleszczuk.
Najszerszą gamę produktów Bacha Polska Sp. z o.o. można spotkać w hipermarketach, supermarketach i sklepach typu Bomi, Alma, Piotr i Paweł.
Źródło: portalspozywczy.pl