Bacha chce zdobyć drugą pozycję w rynku deserów

Opublikowano: 17-05-2010

– Naszą ambicją jest zdobycie drugiej pozycji w rynku deserów. Działania, które podejmujemy w ramach rozszerzania portfolio, konsolidowania głównych kategorii produktów pod marką Smakija, wspieranie się licencjami przy sprzedaży produktów dla dzieci prowadzą do zdobycia jeszcze lepszej pozycji na rynku – mówi dla serwisu portalspożywczy.pl Tamara Oleszczuk z firmy Bacha.

 – Od kilku lat współpracujemy z firmą Disney, w tym roku, razem z mocną grupą innych licencjobiorców z różnych branż postawiliśmy na postaci związane z nowym filmem ToyStory 3. Wykorzystaliśmy bohaterów Toy Story przy tworzeniu nowych produktów dla dzieci – jogurtów i puddingów pod marką Smakija. Po raz pierwszy ta marka będzie również oferowała produkty dla dzieci. Mamy nadzieję, że działania reklamowe wokół tych postaci sprawią, że dzieci chętnie sięgną po nasze propozycje – mówi Tamara Oleszczuk.

– Jeśli chodzi o segment jogurtów, to działania naszej firmy są nastawione na utrzymanie obecnej pozycji. Nie jest to dla nas strategiczna kategoria, aczkolwiek nie chcielibyśmy się z niej wycofywać. Chcemy utrzymać produkty, które mamy w tej kategorii – podkreśla przedstawiciel Bachy.

Działalność naszej firmy opiera się również, oprócz działań w produktach markowych na współpracy z sieciami w zakresie produkcji marek własnych. Jednym z głównych klientów jest dla nas sieć Biedronka, gdzie produkty wytwarzane przez Bacha Polska Sp. z o.o. są szeroko dostępne w kategorii jogurtów i deserów w bardzo przystępnej cenie – mówi Tamara Oleszczuk.

Najszerszą gamę produktów Bacha Polska Sp. z o.o. można spotkać w hipermarketach, supermarketach i sklepach typu Bomi, Alma, Piotr i Paweł.

Źródło: portalspozywczy.pl