Kampania Świąteczna STARBUCKS

Opublikowano: 14-12-2009

image006.jpgng_logotyp.jpgimage007.jpg

 
W KAWIARNIACH STARBUCKS TRWA KAMPANIA ŚWIĄTECZNA

Christmas Blend – unikalna mieszanka ziaren po raz pierwszy w Polsce

25 listopada 2009 r. w Warszawie przy ul. Nowy Świat 62 odbyło się Świąteczne Seminarium Kawowe, na którym zaprezentowano wyjątkową mieszankę ziaren Christmas Blend. Miłośnicy kawy mogli delektować się nią w kawiarniach Starbucks na całym świecie, w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, już po raz 25. Do 4 stycznia 2010 w kawiarniach Starbucks można spróbować dwóch wyjątkowych napojów: Toffee Nut Latte i Gingerbread Latte jak również nowych ciast, które stanowią element świątecznej oferty Starbucks. W trakcie kampanii w kawiarniach dostępne są także atrakcyjne upominki z motywami świątecznymi, a w grudniu klienci zostaną zaproszeni do udziału w ciekawych i angażujących ich w dobroczynne działania wydarzeniach.

Christmas Blend to wyjątkowa mieszanka skomponowana specjalnie na świąteczny czas już 25 lat temu. Składają się na nią ziarna kawy uprawianej w regionie Ameryki Łacińskiej oraz Azji i Pacyfiku, a w tym ziarna kawy z Indonezji sezonowane w specjalnych warunkach przed paleniem. Charakteryzuje ją słodkawy, korzenny smak, który idealnie harmonizuje z typowo świątecznymi smakami i aromatami pomarańczy, goździków, gałki muszkatołowej czy cynamonu. Miłośnicy Christmas Blend co roku oczekują

z niecierpliwością na moment, kiedy w kawiarniach pojawi się ta unikalna mieszanka.

W okresie kampanii klienci kawiarni Starbucks będą mieli okazję nie tylko poznać legendarną mieszankę Christmas Blend, ale także cieszyć się smakiem dwóch wyjątkowych kaw: Toffee Nut Latte

i Gingerbread Latte. Dopełnieniem rozkoszy przy kawie mogą stać się słodkie przekąski: pomarańczowo-żurawinowy muffin oraz trzy ciasta (królewskie – czekoladowe, makowiec

i aromatyczny piernik), które stanowią element świątecznej oferty Starbucks. Oprócz wrażeń smakowych na klientów czeka także niezwykła, magiczna atmosfera. W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie mogą oni w pięknym świątecznym wystroju zrelaksować się przy kubku wyśmienitej kawy i spotkać

z przyjaciółmi czy rodziną w kawiarni Starbucks, swoim trzecim miejscu.” – powiedziała Agnieszka Kozłowska, Brand Manager Starbucks.

Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie kojarzą się z podarunkami, które wręczamy sobie nawzajem

w gronie rodziny, czy przyjaciół. W kawiarniach Starbucks miłośnicy kawy mają okazję zaopatrzyć się

w atrakcyjny upominek dla kogoś bliskiego. W ofercie można znaleźć przede wszystkim kawę  Christmas Blend, ale także kubki, termosy i maskotki z motywami świątecznymi oraz karty upominkowe. Co ważne, przez pierwszych 10 dni grudnia niektóre upominki będzie można nabyć z 10% rabatem. 

Czas świątecznej kampanii w Starbucks to także ciekawe wydarzenia, do udziału w których zostaną zaproszeni nasi klienci. Przede wszystkim będą oni mogli obdarować dzieci z domów dziecka. Przez cały czas trwania kampanii we wszystkich kawiarniach trwa zbiórka zabawek i książek, które zostaną przekazane domom dziecka oraz Ośrodkom Pomocy Społecznej dla ich podopiecznych tuż przed Bożym Narodzeniem, by sprawiły najmłodszym gwiazdkową radość. Oprócz tego klienci kawiarni Starbucks będą zapraszani na cykliczne spotkania świąteczne, które w Warszawie w kawiarni na Nowym Świecie odbywać się będą we wszystkie grudniowe niedziele (6, 13 i 20 grudnia), w kawiarni Starbucks Gruba Kaśka we wtorki (1, 8 i 15 grudnia), a we Wrocławiu w czwartki (3, 10 i 17 grudnia). Są to spotkania, których program został opracowany przez partnerów (pracowników) Starbucks.

W warszawskiej kawiarni na Nowym Świecie upłyną one pod hasłem „Od dzieci dla dzieci”. Partnerzy postanowili wspomóc śródmiejski MOPS i przeprowadzić dodatkową zbiórkę zabawek i książek dla dzieci z rodzin objętych opieką tego ośrodka. Ponadto, w każdą niedzielę mali goście kawiarni będą mogli wziąć udział w malowaniu ozdób choinkowych, lepieniu i wypiekaniu ciastek z masy solnej, śpiewaniu kolęd po polsku i angielsku oraz czytaniu bajek świątecznych w dwóch językach. Dowiedzą się także, jak są obchodzone święta Bożego Narodzenia w innych krajach. W Mikołajki, 6 grudnia, odbędzie się wielkie poszukiwanie Św. Mikołaja i prezentów.

Niedzielne spotkania w kawiarni Starbucks Gruba Kaśka to spotkania ze sztuką: muzyką na żywo, filmami i dyskusją, a także pokazem slajdów połączonym z seminarium kawowym. Podczas każdego ze spotkań wypuszczane będą balony wypełnione helem, w których znajdą się świąteczne życzenia od partnerów oraz kupon na kawę.

We wrocławskiej kawiarni świąteczne spotkania będą odbywały się we wszystkie czwartki grudnia.

W tym czasie partnerzy Starbucks z kawiarni przy Pl. Grunwaldzkim 23 zorganizują dwa świąteczne spotkania dla dzieci z Pogotowia Opiekuńczego MOPS Wrocław oraz jedno dla dzieci z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. W czasie tych spotkań na ich uczestników czeka słodki poczęstunek oraz zajęcia plastyczne stopniem trudności dostosowane do wieku dzieci, takie jak wyklejanie obrazków

z pomalowanych plakatówkami ziarenek kawy, a dla najmłodszych – kolorowanki i wyklejanki z motywami świątecznymi.

Specjalnym wydarzeniem we wrocławskiej kawiarni będzie wspólne świętowanie Mikołajek w sobotę,

5 grudnia. Tego dnia partnerzy zaprosili do kawiarni podopiecznych Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Słabowidzące i słabosłyszące dzieci w wieku gimnazjalnym wspólnie z baristami będą m. in. wykonywać ozdoby świąteczne i ubierać choinkę.

Cieszymy się, że możemy naszym klientom zaoferować na Święta coś zupełnie wyjątkowego. Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy w pięknym świątecznym wystroju będą chcieli spędzić miłe chwile z przyjaciółmi właśnie w naszych kawiarniach czerpiąc radość ze smakowania naszych wyśmienitych kaw i przekąsek specjalnie przygotowanych na ten radosny czas oczekiwania

na Święta.” – dodała Agnieszka Kozłowska,  Brand Manager Starbucks.

___________________________________________________________________________________

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu

i przyjętych przez nas wartościach z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). W Polsce Starbucks działa od kwietnia 2009 r.
Aby dowiedzieć się więcej o StarbucksExperience zapraszamy do naszych kawiarni albo na stronę www.starbucks.com.

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, freshpoint i Rodeo Drive w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. W Stanach Zjednoczonych AmRest zarządza restauracjami Applebee’s. AmRest będzie zarządzać kawiarniami Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu 

Christmas Blend – wyjątkowa kawa na wyjątkowy czas Świąt Bożego Narodzenia

Informacje dodatkowe

image006.jpg

Święta Bożego Narodzenia to czas kultywowania tradycji. W naszych domach przygotowujemy tradycyjne potrawy, ubieramy choinki, przygotowujemy stół, by wspólnie z rodziną cieszyć się niezapomnianą atmosferą świąt. W kawiarniach Starbucks również mamy swoją tradycję opartą na pasji do kawy, którą dzielimy się ze swoimi klientami od blisko trzech dekad. Co roku w naszych kawiarniach oferujemy klientom niezapomniane wrażenia smakowe w postaci sezonowych kaw i smakołyków. Elementem spajającym ten wyjątkowy czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia jest nasza legendarna mieszanka Christmas Blend, której smakiem nasi klienci na całym świecie mogą delektować się w tym roku już po raz 25. W Polsce Christmas Blend jest dostępna po raz pierwszy.

Christmas Blend to mieszanka, która łączy w sobie pobudzający smak doskonałej jakości ziaren pochodzących z Ameryki Łacińskiej oraz łagodny i aksamitny smak ziaren z rejonu Azji i Pacyfiku. Do kawy dodawane są również sezonowane ziarna z Indonezji, aby zapewnić kawie słodkawy, korzenny smak idealnie harmonizujący z przysmakami, które możemy znaleźć na świątecznym stole, a także korzennymi przyprawami charakterystycznymi dla tego okresu (np. cynamon, gałka muszkatołowa czy goździki).

christmas_kawa.jpg

Podobnie jak na jesieni niektórzy z nas oczekują na młode wino Beaujolais Nouveau, tak pod koniec roku klienci Starbucks z niecierpliwością wyczekują momentu, kiedy w kawiarniach Starbucks ponownie pojawi się Christmas Blend. Dla części z nich jej smak nierozerwalnie kojarzy się z radosnym, dodającym otuchy czasem oczekiwania na Święta. Smakosze Christmas Blend wiedzą, że mimo iż mieszanka posiada za każdym razem ten sam skład ziaren, to jednak kawa, podobnie jak wino, jest rośliną uprawną, która podczas procesu dojrzewania podlega wpływowi różnorodnych czynników. Dlatego co roku w jej smaku i aromacie można doszukać się pewnych niuansów, a ich odkrywanie to dodatkowa radość dla naszych klientów.