Przedsmak lata w Starbucks
Opublikowano: 06-05-2010
Zbliża się lato, przed nami upalne dni, kiedy wszyscy spragnieni są ochłody i orzeźwienia. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Starbucks przygotował nową ofertę na gorące dni i ciepłe wieczory. Goście kawiarni będą mieli okazję skosztować wyjątkowych napojów Starbucks Frappuccino® ze zmiksowanym lodem, idealnie dopasowanych do zróżnicowanych gustów. Dodatkowo, w maju i czerwcu nasi klienci będą mieli okazję poznać smaki nowych kaw pochodzących z Sumatry.
Z myślą o nadchodzącym lecie Starbucks przygotował bogatą ofertę wysokiej jakości kaw serwowanych na zimno, dzięki którym klienci kawiarni będą mogli zaznać ochłody i orzeźwienia. Od maja w kawiarniach będą dostępne nowe rodzaje napojów Frappuccino®. Espresso & Cream Frappuccino®to napój podawany na zimno z dodatkiem drobno zmielonych ziaren kawy, które doskonale podkreślają jej kawowy smak. Ten zmiksowany z lodem i mlekiem napój na bazie espresso, pokryty apetyczną bitą śmietaną, stanowi ekskluzywną, orzeźwiającą kompozycję, świetną na upalne dni. Miłośnikom słodszych napojów kawowych proponujemy Caramel Frappucino® podawane z bitą śmietaną i polewą karmelową. Napój ten co roku w porze letniej króluje w naszych kawiarniach. Miłośnicy naszych tradycyjnych kaw i napojów, takich jak np. Caffe Latte czy Caffe Americano, w gorące dni mogą zamówić je również w wersji na zimno, z kostkami lodu. Powstają dzięki temu znakomite orzeźwiające napoje Iced Caffe Latte czy Iced Caffe Americano. Warto podkreślić, że większość napojów kawowych Starbucks może być przyrządzona w ten sposób.
„Wraz z nadejściem lata wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oferując im mrożone napoje kawowe, doskonałe na upalne dni. Szczególnie polecam nowe Espresso & Cream Frappuccino®. To orzeźwiający napój dla osób, które lubią smak aromatycznej kawy. Żeby zachęcić naszych gości do wypróbowania naszych najważniejszych napojów podawanych na zimno, proponujemy im karty lojalnościowe Iced Cold Coffee. Po wypiciu 4 napojów typu Frappuccino i Iced Coffee, piąty wybrany napój nasz gość otrzyma w prezencie.”– powiedziała Agnieszka Kozłowska, Starbucks Brand Manager.
Wszystkie kawy i napoje Starbucks doskonale smakują z naszymi przekąskami, a zwłaszcza z pysznymi deserami dostępnymi w kawiarniach. W okresie letnim w naszej ofercie pojawią się dwa nowe desery na zimno o smaku czekoladowym i truskawkowym. Wyrafinowany deser z białej i ciemnej czekolady podawany z czekoladową posypką pozwoli naszym gościom na słodką chwilę zapomnienia, zaś smak lekkiego deseru z delikatnym kremem i truskawkami przywiedzie na myśl niezapomniane wakacyjne wieczory. Za sprawą aksamitnej, kremowej konsystencji oba desery rozpływają się wręcz w ustach.
Na Sumatrze kawę uprawia się w małych ogródkach na obszarach wiejskich. Zanim kawa ta zostanie wyeksportowana, ziarna ze wszystkich upraw są łączone, dzięki czemu mieszanka zachowuje bardzo wyrazisty aromat. Wszystkie kawy z rodziny Sumatra uprawiane są z dbałością o środowisko naturalne i zgodnie z zasadami etyki. Stanowią przykład kaw certyfikowanych Starbucks™ Shared Planet™. Oferując plantatorom z Sumatry korzystne ceny za ich najwyższej jakości ziarna, Starbucks pomaga im utrzymać rodziny oraz inwestować w rozwój odpowiedzialnych metod produkcji. Zarówno nasze kawy specjalne Sumatra Siborong Borong oraz Sumatra Lake Toba, jak i podstawowa kawa z tej rodziny, Sumatra, charakteryzująca się intensywnym, korzennym smakiem, cieszą się dużą popularnością wśród klientów jak i partnerów Starbucks.
„W Starbucks chcemy dzielić się z naszymi gośćmi wiedzą i pasją do kawy. W okresie letnim proponujemy im wyjątkowe kawy z rodziny Sumatra, które z pewnością zadowolą najbardziej wymagające gusta. Dodatkowo, w naszych kawiarniach dostępne będą nowe wzory kubków ceramicznych i termicznych Starbucks tak lubianych przez naszych klientów, a także nowe karty podarunkowe, za pomocą których nasi goście będą mogli sprawić wspaniały prezent swoim bliskim. Zapraszamy więc wszystkich do odwiedzenia naszych kawiarni.” – dodała Agnieszka Kozłowska.