RestaurantClub partnerem Bocuse d’Or Poland

Opublikowano: 24-09-2021

Najbardziej prestiżowy konkurs kulinarny świata zyskał w Polsce nowego Partnera. RestaurantClub to najpopularniejsza platforma do odkrywania doświadczeń kulinarnych – organizator takich wydarzeń jak Restaurant Week (trwa na RestaurantWeek.pl), World Class Cocktail Festival, Fine Dining Week czy Neo(n)Bistro (wraz z Nocnym Marketem). Będzie wspierać polską edycję Bocuse d’Or w zakresie promocji konkursu do szerokiej publiczności oraz ponad 2000 restauracji biorących udział w organizowanych przez RestaurantClub wydarzeniach.

 Pozyskanie partnera, takiego kalibru jak Restaurant Club otwiera dla konkursu nowe drzwi dotarcia do większej grupy odbiorców naszego listopadowego wydarzenia. Dwa wielkie brandy połączyły siły aby promocja wielkiej sztuki kulinarnej na światowym poziomie została dostrzeżona przez miłośników fine diningu w Polsce ale pokazała również jak wspólnie można promować polską gastronomię, polskich restauratorów i szefów kuchni.  Zapraszam 4 listopada do Krakowa na Starcie Kulinarnych Gigantów a w jury czołówka szefów kuchni z Polski i z zagranicy w tym z restauracji oznaczonych gwiazdkami Michelin – mówi Jacek Krawczyk, Prezes Zarządu Bocuse d’Or Poland.

Bocuse d’Or to francuski najbardziej prestiżowy indywidualny konkurs kulinarny świata, którego pomysłodawcą był wielki szef kuchni Paul Bocuse, który kreuje kulinarne trendy. Przez 34 lata konkurs wykreował dziesiątki światowych szefów kuchni którzy dzisiaj odgrywają kluczowe role w światowej gastronomii. Dla wielu kucharzy w Polsce i na całym świecie, udział w konkursie jest w sferze marzeń a rywalizacja z najlepszymi kucharzami globu, daje przepustkę do kulinarnej ligi mistrzów. Sukces w tym konkursie gwarantuje codzienną współpracę z najlepszymi szefami kuchni na świecie, ale też sukces przychodzi po ciężkich wieloletnich przygotowaniach często stawiając wszystko na jedną kartę. Finał Bocuse d’Or odbywa się co dwa lata w Lyonie w rodzinnym mieście śp.Paula Bocuse, w obecności kilkunastu tysięcy kibiców z całego świata, relacjonowany przez telewizje, radio, media branżowe i portale internetowe. Światowe Grande Finale poprzedzone są krajowymi i europejskimi eliminacjami.

To dla nas zaszczyt. Jesteśmy bardzo dumni, że zgodnie z naszą misją będziemy mieli tak ważną szansę jeszcze większego propagowania w Polsce najwyższej kulinarnej kreatywności i rzemiosła – mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, założyciele RestaurantClub – Planujemy nie tylko wspierać komunikacyjnie polską edycję konkursu, ale także przybliżać w ramach naszego Partnerstwa najwybitniejszych Szefów Kuchni polskiej szerokiej restauracyjnej publiczności, w tym także ich dania i restauracje.

Partnerstwo Bocuse d’Or Polska i RestaurantClub rozpoczyna się już od obecnych eliminacji. Ich finał odbędzie się już na przełomie października i listopada i wyłoni zwycięzcę, który będzie reprezentował Polskę podczas europejskiej selekcji na wiosną 2022 roku.

RestaurantClub to największa platforma do odkrywania restauracji oraz organizator najpopularniejszych wydarzeń kulinarnych w Polsce. W festiwalach RestaurantClub (m.in. Restaurant Week, Fine Dining Week, Cocktail Festival, Beer Food Week, Delivery Week) wzięło już udział ponad 1.1 mln Gości oraz prawie 2500 barów i restauracji.