Targi pełne atrakcji dla kobiet
Opublikowano: 19-04-2010
Aby ułatwić uczestniczkom poszukiwania wiosennych inspiracji do zmian ekspozycja targowa została podzielona na kilka działów tematycznych. W sekcji Dobrze Wyglądam i Dbam o Zdrowie zaprezentowano najnowsze trendy w modzie, pielęgnacji i sprawności fizycznej. Obejmowały one m.in. stoiska oferujące kosmetyki, zajęcia fitness, porady wizażystów jak i biżuterię. Można było tutaj również spotkać ekspertów od żywienia i zdrowego stylu życia.
Klub fitness Holmes Place zaoferował m. in. konsultacje z trenerem osobistym i 5 minutowe EKG. Na stoisku Studia Dietetyki mgr dietetyki klinicznej Katarzyna Błażejewska doradzała jak przełamać rutynę w żywieniu, jak dobrze się odżywiać i schudnąć. Panie mogły dokonać dokładnej analizy masy ciała, zbadać zawartość tkanki tłuszczowej i płynów ustrojowych w swoim organizmie, a także dowiedzieć się o swoim wieku metabolicznym. Co ciekawe również towarzyszący uczestniczkom panowie chętnie poddawali się analizie.
Ciekawostką sektora Dbam o Zdrowie okazał się zielony sok, czyli sok z młodego jęczmienia oferowany na stoisku zieleninka.pl. Napój ten posiadający pełną gamę witamin i składników mineralnych, oczyszcza krew z toksyn, odkwasza i wzmacnia cały organizm. A dlaczego oferowany jest akurat na targach dla kobiet? – Kobiety stanowią około 85 % naszych klientów. Są one zawsze bardziej ciekawe nowych rzeczy i nie boja się ich wypróbować. Mężczyźni zanim zdecydują się na coś nowego muszę się z tym dokładnie zapoznać, otrzymać więcej informacji, a taką wiarygodną informację otrzymują zazwyczaj od kobiet– powiedział przedstawiciel firmy Paweł Turecki.
Nasz portal oczywiście szczególnie zainteresował się działem kulinarnym: Jem smacznie i zdrowo.
Na stoisku firmy Segafreddo Zanetti uczestniczki targów mogły napić się aromatycznej kawy, a także dowiedzieć się od baristy, jak ją przygotować w domu. Nie sposób było również przeoczyć stoiska herbaty Lipton, na którym można było zaczerpnąć łyka inspiracji. Firma Natura Rzeczy sp. z o.o. zajmująca się importem i dystrybucją produktów ekologicznych i Fair Trade zaprezentowała wysokojakościowe produkty w postaci kawy, napojów i drobnych słodkich przekąsek.
– Fair Trade oznacza, że produkcja każdego produktu została dokonane z poszanowaniem praw człowieka i pracownika. Zanim kawa znajdzie się w kubku, trzeba ją najpierw zasiać, zadbać o nią i w przypadku fair trade mamy pewność, że na każdym etapie jej produkcji pracownik został godnie potraktowany, otrzymał odpowiednia ilość pieniędzy za swoja ciężką pracę. Chcemy promować ideę sprawiedliwego handlu, a ponieważ uważamy, że kobiety są szczególnie wrażliwe na tę kwestię, stąd nasza obecność na targach dla kobiet – powiedziała Monika Egermeier z firmy Natura Rzeczy sp. z.o.o
Na uwagę zasługiwał również mały kulinarny kącik cateringowy przygotowany przez rodowitego Holendra pana Roberta C. Regenhardta. W ofercie znalazły się bardzo ciekawe i smakowite pozycje m.in. bagietki: Caprese de Lux (pomidory, mozarella, orzech sosny, pesto, szynka włoska), łosoś wędzony (z dodatkiem sosu chrzanowego i kremowego sera ziołowego), z sałatką z tuńczyka i kaparami, z serem Old Amsterdam.
– Kuchnia holenderska nie jest zbyt inspirująca, ale oferujemy tu coś co jest bardzo popularne w Holandii, a wywodzi się jeszcze z czasów kolonialnych: indonezyjski szaszłyk z sosem z orzeszków ziemnych – zdradził nam Pan Regenhardt.
Femina Expo zgodnie z promującym je hasłem okazały się targami dla wszystkich kobiet. Również mamy małych dzieci mogły je odwiedzić wraz ze swoimi pociechami. Dzieci można było pozostawić w kąciku zabaw pod okiem profesjonalnych opiekunek. Niewątpliwą atrakcja dla maluchów okazało się również miasteczko zabaw LEGO.
Targi z przeznaczeniem dla kobiet okazały się udanym pomysłem. Każda z Pań mogła znaleźć coś dla siebie, dowiedzieć się o nowinkach, zaczerpnąć inspiracji na wiosnę i mile spędzić czas w kobiecym świecie.