„Miejsce, które pomaga” – kampania charytatywna w gastronomii

Opublikowano: 10-05-2019

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska rozszerzyła kampanię charytatywną „Woda, która pomaga”. Firma przygotowała specjalną linię produktów przeznaczoną dla hotelarzy i restauratorów. Szklane butelki z logo akcji są dostępne w wybranych punktach gastronomicznych. Hotele, restauracje i kawiarnie, które przyłączą się do programu Kingi Pienińskiej uzyskają status „Miejsca, które pomaga”. 5% ze sprzedaży oznaczonych wód jest przekazywane na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.

Ideą kampanii „Woda, która Pomaga” z jednej strony jest finansowa pomoc szpitalom, z drugiej rozbudzanie chęci pomocy wśród społeczeństwa i udowodnienie, że wystarczy odrobina dobrej woli w każdym z nas, by móc pomagać na wielką skalę. Poprzez swoje działania Kinga Pienińska chce przypomnieć, że najwięcej dobra czynimy, wykonując drobne codzienne gesty – na przykład idąc na kolację do „Miejsca, które pomaga”. 

Kampania charytatywna w lokalach gastronomicznych

Startując z akcją „Miejsce, które pomaga” Kinga Pienińska przygotowała dla branży gastronomicznej specjalną linię produktów w przejrzystych, szklanych opakowaniach. Butelki gazowanej wody mineralnej o pojemności 0,3 litra oraz niegazowanej o pojemności 0,7 l z logo kampanii trafią do partnerów programu. Hotele, restauracje i kawiarnie, które będą serwować objęte akcją produkty Kingi Pienińskiej zyskają status „Miejsca, które pomaga”. 

Każde „Miejsce, które pomaga” zostanie wyróżnione naklejką na drzwi informującą o udziale lokalu w kampanii charytatywnej, wiadomość o przystąpieniu do programu pojawi się też na stronie internetowej kingapieniska.pl. Dla swoich partnerów firma przygotowała materiały drukowane oraz wsparcie komunikacyjne w mediach branżowych i kanałach Social Media. Mini-standy na stoły, banery na strony internetowe, artykuły i informacje prasowe o akcji i jej uczestnikach, a także grafiki na potrzeby prowadzonych przez lokale kanałów społecznościowych i obecność w Social Mediach kampanii „Woda, która pomaga”.

Małe gesty – ogólnopolska inicjatywa

– Naszym celem jest pomoc szpitalom dziecięcym i zaktywizowanie różnych grup społecznych do działań charytatywnych. Lokale, które przystąpią do kampanii wspólnie ze swoimi gośćmi i Kingą Pienińską, staną się częścią ogólnopolskiej inicjatywy dobroczynnej. Każdy, kto odwiedzi „Miejsce, które pomaga” i dokona zakupu wody mineralnej Kinga Pienińska, oznaczonej logo akcji, będzie miał swój wkład w pomoc szpitalom dziecięcym. Taka świadomość buduje poczucie wspólnoty i pokazuje, że wystarczy nawet niewielkie zaangażowanie, by wspólnie osiągnąć efekt na szeroką skalę – mówi Katarzyna Splitt, Junior Brand Manager OSHEE. 

W ramach kampanii charytatywnej „Woda, która pomaga” i towarzyszącej jej branżowej akcji „Miejsce, które pomaga” Kinga Pienińska przekaże Fundacji OSHEE Żyj Walcz Zwyciężaj 5% ze sprzedaży specjalnej linii wód, sygnowanych symbolem akcji. Uzyskane środki zostaną ofiarowane trzem wybranym placówkom medycznym: Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Krakowie, Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Lublinie i Wojewódzkiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Bydgoszczy. Całość działań jest zaplanowana na 3 lata.

**

O Kindze Pienińskiej:

Kinga Pienińska to naturalna woda mineralna klasy Premium, z ponad 100-letnią tradycją. Czerpana ze źródeł usytuowanych w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego. W obrębie jednych z najczystszych gór Europy, o budowie geologicznej, działającej jak naturalny filtr. Z głębinowych źródeł Kinga Pienińska trafia wprost ze źródła do butelki, zachowując wszystkie walory stworzone przez naturę. Ze względu na swoją średnią mineralizację, skład oraz niskosodowość Kingę Pienińską może pić każdy konsument powyżej drugiego roku życia, bez ograniczeń zdrowotnych. Wyróżnia ją wyrazisty i orzeźwiający górski smak, za który woda otrzymała trzy złote gwiazdki Superior Taste Award 2014. To wyróżnienie przyznawane przez International Taste & Quality Institute w Brukseli – organizację, zrzeszającą niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów.